19.11.2009

جزئیات تجاوز قیامدشت از زبان متهمان

خُسن آقا: معضلاتی که زاده جمهوری اسلامی است. فلاکتی که گریبان جامعه ایرانی را گرفته تنها و تنها از اثرات مخرب قواعد حکومت اسلامی است.
فرارو: شش متهم پرونده تجاوز به زني در قيامدشت روز گذشته در دادگاه کيفري استان تهران حاضر شدند و مورد بازجويي قرار گرفتند.

رئيس دادگاه پس از پايان اين جلسه اعلام کرد ظرف 10 روز آينده حکم متهمان را صادر خواهد کرد. به گزارش خبرنگار ما پرونده پيچيده و جنجالي تجاوز شش جوان به زني در قيامدشت تا آنجا پيش رفت که واکنش رئيس قوه قضائيه را نيز در پي داشت. اين حساسيت زماني بيشتر شد که خبر رسيد متهمان در بدو تحقيقات به دليل اهمال قاضي آزاد شدند.

اين موضوع باعث شد رئيس قوه قضائيه، رئيس دادگستري و قضات دادگاه کيفري استان تهران صبح سه شنبه جلسه يي برگزار کنند و قاضي متخلف مورد مواخذه قرار بگيرد.در حالي که آيت الله لاريجاني تاکيد کرده بود در صورت احراز جرم متهمان با آنان برخورد قاطع خواهد شد روز گذشته شش مرد جوان در برابر هيات قضات شعبه 77 دادگاه کيفري استان تهران قرار گرفتند تا در مورد اتهامي که به آنها وارد شده است از خود دفاع کنند.

آنها اتهام رابطه با زن جوان را قبول کردند اما يکي از آنان مدعي شد پيامک هايي از زن قيامدشتي دارد که نشان مي دهد او به خواسته خودش به رابطه جنسي تن داده است. اين جوان ادعا کرد از قبل با اين زن رابطه داشته است. او گفت؛ مدت ها بود که با اين زن رابطه داشتم. روز حادثه پيامکي از او گرفتم و سر قرار رفتم. در ماشين که بودم با دوستانم تماس گرفتم و آنها هم آمدند.

حين رابطه با آن زن دو فرد موتورسوار رسيدند و آنها هم تصميم به تجاوز گرفتند و در همين حين بود که پليس رسيد و ما را دستگير کرد. اين ادعا از سوي ساير متهمان نيز مطرح شد و آنها گفتند شاکي هيچ مقاومتي در برابر خواسته آنها نکرده و خود به اين کار راضي بوده و حتي از آنها تقاضاي پول نيز کرده است.اين ادعاها در حالي مطرح شد که زن جوان فقط ارتباط با يکي از پسران را قبول کرده و گفته است پنج مرد ديگر به زور او را مورد تعرض قرار داده اند.

اين زن در جريان تحقيقات گفت؛ آن پنج مرد به خواهش هاي من توجهي نکردند و مرا مورد آزار قرار دادند و من گفته هاي آنها را قبول ندارم. من نمي دانستم آنها کيستند و چرا با من چنين کاري مي کنند.زن قيامدشتي که مدعي است مورد تعرض پنج نفر قرار گرفته است از اولين شوهرش به خاطر اعتياد وي طلاق گرفت و از آن پس با دخترش زندگي مي کرد تا اينکه چندي بعد به عقد يک مرد ديگر درآمد اما شوهر دومش نيز به بيماري رواني مبتلا بود و باعث شد آن دو از هم جدا شوند. هنوز بررسي ها در مورد ادعاي زن جوان ادامه دارد و هيات قضات دادگاه کيفري استان تهران روز گذشته پشت درهاي بسته بازجويي از شش جوان را آغاز کردند.

از آنجايي که اين پرونده با عنوان تجاوز به عنف مورد رسيدگي قرار مي گيرد جلسات محاکمه غيرعلني است و جزيياتي از آن فاش نشده است. با اين حال روز گذشته قاضي ساعي رئيس هيات رسيدگي کننده به اين پرونده به مردم اطمينان داد با دقت و وسواس کافي به اين پرونده رسيدگي خواهد شد.

وي گفت؛ در حال حاضر هر شش متهم با قرار بازداشت به زندان منتقل و از آنها خواسته شده به دادگاه وکيل معرفي کنند تا هر چه زودتر جلسات محاکمه برگزار شود. وي گفت؛ اين اتفاق دوم آبان ماه سال جاري در قيامدشت رخ داده و ما با توجه به حساسيت موضوع ظرف 10 روز آينده وقت رسيدگي تعيين مي کنيم و بعد از محاکمه راي خود را صادر خواهيم کرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates