30.11.2009

باهنر: پیغام خصوصی رهبری به یكی از سران معترض : آغوش نظام برای نادمین باز است!

آینده: خطاب رهبری كارگزاران‌، ارباب جراید و رسانه ملی و همه كسانی است كه به نوعی تریبون و یا قدرتی در دست دارند. از یك طرف هم كسانی كه در جریان انتخابات یك تهمت و دروغ بزرگ را مطرح كردند و هزینه سنگینی را به كشور وارد نمودند و همچنین با بوق‌های استكباری هم‌صدا شدند نیز در این بیانات مورد تاكید قرار گرفته است اما هنوز زمان آن نگذشته است و حتی در فرمایشات خصوصی رهبری با یكی از این افراد آمده است كه آغوش نظام برای نادمین باز است

دبیر كل جامعه اسلامی مهندسین گفت: اكنون مسئله وحدت و كنار گذاشتن پرخاشگری و دعواهای جزئی و غیر ضروری كه از اطراف مطرح می‌شود مد نظر است زیرا برخی تلاش می‌كنند آتش در حال خاموش شدن را شعله‌ورتر كرده و بی‌اعتمادی بین مسئولان ایجاد كنند.

به گزارش ایلنا محمدرضا باهنر در جلسه ماهانه این تشكل سیاسی كه با حضور شهردار تهران شب گذشته برگزار شد، با اشاره به لایحه هدفمند‌سازی یارانه‌ها افزود: مجلس نمی‌تواند خود را در قانونگذاری منع كند و ما همه تمهیدات را اندیشیده‌ایم و تلاش كرده‌ایم تا نظرات رئیس جمهور را در اجرای هدفمند سازی یارانه‌ها جلب كنیم.

وی از یكسره شدن این موضوع تا پایان هفته خبر داد و گفت: به احتمال زیاد مجلس تا پایان این هفته مصوبه مربوطه را تمام شده تلقی می كند، چراكه رهبر معظم انقلاب از ابتدا فرمودند كه هدفمند كردن یارانه‌ها باید با هماهنگی قوا باشد، در هر صورت تلاش های زیادی صورت گرفته و احتمال دارد تا پایان این هفته این مسئله یكسره می شود و این مصوبه از سوی مجلس تمام شده تلقی شود.البته به احتمال زیاد شورای نگهبان برخی ایرادات را مطرح می‌كند و مجلس نیز به این شكل برخی از نگرانی‌ها برطرف می‌شود.

دبیر كل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به مسائل سیاست خارجی و صدور قطعنامه علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران تصریح كرد: قطعنامه‌ای كه آژانس صادر كرد خوب نبود و نمی‌توان آن را در مسیر گفتگوها و وعده و وعیدها تلقی نمود، قطعنامه‌ای علیه ایران صادر شد كه در آن از ایران می‌خواهد تا تاسیسات جدید را تعطیل كند كه این موضوع غیر عملی است و ما به فعالیت‌های هسته‌ای صلح آمیز خود ادامه داده و امیدواریم با كمترین هزینه از این مسئله عبور كنیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به حجاج و نیز سخنرانی در جمع بسیجیان گفت: این سخنان پنجره جدیدی است تا ما سیاست های راهبردی خود را در امور سیاسی، فرهنگی و اجتماعی كشور اصلاح كنیم و خطاب ایشان كارگزاران ، ارباب جراید و رسانه ملی و همه كسانی است كه به نوعی تریبون و یا قدرتی در دست دارند.

باهنر اضافه كرد: از یك طرف بحث كسانی كه در جریان انتخابات یك تهمت و دروغ بزرگ را مطرح كردند و هزینه سنگینی را به كشور وارد نمودند و همچنین با بوق‌های استكباری هم‌صدا شدند نیز در این بیانات مورد تاكید قرار گرفته است اما هنوز زمان آن نگذشته است و حتی در فرمایشات خصوصی رهبری با یكی از این افراد آمده است كه آغوش نظام برای نادمین باز است.

وی تصریح كرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود پرهیز از تهمت زدن به سران قوا و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تاكید كردند وخطاب ایشان همه رسانه‌هایی بود كه دل در گرو عزت نظام اسلامی دارند. لذا اگربرخلاف این فرمایشات عمل شود سر به دیوار كوبیدن است.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تاكید بیش از پیش رهبر معظم انقلاب برای ایجاد یك فضای سیاسی نرمال و باز است تا مردم بتوانند حرفهای دیگر خود را نیز بیان كنند زیرا در این مدت بسیاری از حرفهای مردم تحت الشعاع آن تهمت عظیم قرار گرفت.

باهنر افزود: كسانی كه می‌خواهند از عملكرد قوا انتقاد كنند باید فضا برای آنان باز باشد و رسانه ملی باید فضایی ایجاد كند تا افراد صحبت‌های خود را بیان كنند و ما به همه توصیه می‌كنیم كه به مانند گذشته به دنبال این گونه مسائل نباشند و به آتش ملتهب شده سوخت نرسانند.

دبیر كل جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان كرد: خلاف مشی امام و قانون اساسی حركت كردن را خیانت به اسلام می دانیم و در چارچوب قانون هرگونه نقد و حتی تخطئه كردن كارهای یكدیگر را نه تنها مجاز می‌دانیم بلكه معتقدیم این گونه انتقادات می‌تواند به پیشرفت كشور كمك كند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates