03.12.2009

ساخت فيلم سينمايي ندا آقا سلطان در هاليوود

شفاف: شهره آ‎غداشلو با نام اصلي پري وزيري‌تبار متولد 21 ارديبهشت در سال 2003 ميلادي، کانديد جايزه اسکار بهترين بايگر نقش مکمل زن براي بازي در فيلم خانه‌اي از شن و مه شد. شهره آغداشلو هم‌چنين در سال 2009 ميلادي، براي بازي در نقش مکمل زن در مجموعه تلويزيوني خانه صدام، موفق به دريافت جايزه اِمي شد.
شفاف : پس از ماجراي بورس نداآقاسلطان هم وطن کشته شده در وقايع پس از انتخابات و نيز تلاش سي ان ان براي ساخت مستند “ندا” اين بار هاليوود، قطب فيلم سازي غرب قصد دارد فيلمي در اين رابطه توليد کند. به گزارش پرچم که اين خبر را درج کرده در ادامه خبر خود آورده است : اين فيلم با هدايت و برنامه ريزي شهره آغداشلو و نازنين افشين جم توليد شده و به احتمال زياد خود آغداشلو و افشين جم نيز در آن ايفاي نقش خواهند کرد.

عوامل ساخت اين فيلم تا کنون تماس هاي تلفني متعددي با خانواده آقاسلطان برقرار کرده و اسناد ومدارک و تصاوير مربوط به اين پروژه فيلم سازي را نيز دريافت کرده اند.

اين فيلم با تهيه کنندگي چند تن از تهيه کنندگان و فيلم سازان مشهور هاليوود ساخته و به نمايش درخواهد آمد.

اين فيلم داستان زندگي ندا آقا سلطان را از کودکي تا لحظه کشته شدن به تصوير خواهد کشيد.

شهره آ‎غداشلو با نام اصلي پري وزيري‌تبار متولد 21 ارديبهشت در سال 2003 ميلادي، کانديد جايزه اسکار بهترين بايگر نقش مکمل زن براي بازي در فيلم خانه‌اي از شن و مه شد. شهره آغداشلو هم‌چنين در سال 2009 ميلادي، براي بازي در نقش مکمل زن در مجموعه تلويزيوني خانه صدام، موفق به دريافت جايزه اِمي شد.

نازنين افشين جم نيز از زنان ايراني مقيم آمريکاست که علاوه بر مدل بودن و کارهاي هنري، ارتباط نزديکي با ربع پهلوي داشته و فعاليت هاي به ظاهر حقوق بشري در ايران را دنبال مي کند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates