09.12.2009

دستپاچگی خبرگزاری امنیتی فارس برای توطئه جدید علیه چهره های جنبش دانشجویی

خبرنامه امیرکبیر: خبرگزاری امنیتی فارس که نقش تربیون اصلی کودتاچیان را در پس از انتخابات بر عهده داشته است در خبری در تلاش برای توطئه بر علیه فعالین دانشجوی دچار دستپاچگی شده است.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر، نیروهای امنیتی که خشم خود را نتوانسته اند از سخنان شجاعانه مجید توکلی در تجمع روز دانشجو در دانشگاه امیرکبیر پنهان کنند، علاوه بر بازداشت وی، عکس هایی از مجید توکلی با چادر و مقنعه منتشر کرده اند.

خبرگزاری فارس که نقش بولتنی برای لجن پراکنی را ایفا می‌کند تا نقش یک خبرگزاری، در خبر اعتراف کرده است که مجید توکلی نماد مقاومت جنبش دانشجویی ایران است و بدین وسیله سعی کرده است تا چهره وی را تخریب کند.

نکته جالب توجه اینکه خبرگزاری فارس در همین خبر خود دچار دروغگویی دیگر هم شده است. در حالیکه مجید توکلی از آغاز سال تحصیلی جاری با تأیید وزارت علوم برای ادامه تحصیل به بندرعباس تبعید شده و در آنجا مشغول به ادامه تحصیل بود، فارس وی را دانشجوی اخراجی به دلیل مشکلات آموزشی عنوان کرده است تا سعی کند بدین وسیله نیز وی را تخریب کند.

این خبرگزاری در نکته‌ای جالب توجه همچنین ذکر کرده است: «حمله به اهل بيت نيز دستمايه‌ای بود براي حمله به رهبريت نظام.»

به نطر می‌رسد خبرگزاری فارس آنچنان با عجله عمل کرده است که اهل بیت را نیز دستمایه لجن پراکنی خود قرار داده و بدین ترتیب اعتراف کرده است که آیت الله خامنه ای در نظر این خبرگزاری از اهل بیت مهمتر است.

لازم به یادآوری است اشاره فارس به جعل نشریات دانشجویی در دانشگاه امیرکبیر در سال 86 است که طی آن نیروهای امنیتی کشور، نشریاتی دانشجویی برای ضربه زدن به فعالین دانشجویی پلی تکنیک جعل کردند.

(عکس منتشر شده توسط خبرگزاری فارس)

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates