15.12.2009

صدور حكم قطعی علیه محرابیان در پرونده “اتاق امن”؟

آینده: فردی در دفاع از محرابیان در كمیسیون پیشنهاد می‌دهد كه شما اختراع را ببرید ببینید این آقا اصلاً می‌تواند متن این اختراع را بخواند، ایشان حتی دیپلم هم ندارد، مخترع هم نیست،با تحقیق نمایندگان مشخص می‌شود نامبرده دارای مدرك فوق‌لیسانس دهه 60 از دانشگاه تهران است و 13 اختراع هم ثابت شده دارد

شنیده های خبرنگار آینده حاكی از آن است كه در پرونده موسوم به اتاق امن، در نهایت حكم به نفع شاكی علی اكبر محرابیان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار آینده، این شاكی از محرابیان شكایت كرده بود كه اختراع او را به نام خود ثبت كرده است.

كتاب اتاق امن هم كه به تشریح این طرح می پرداخت، در زمان شهردار سابق تهران به نام محرابیان، محمود احمدی نژاد و موسی مظلوم كه هر 3 از مدرسان دانشگاه علم و صنعتند، توسط شهرداری تهران به چاپ رسیده بود.

بنا بر این گزارش موضوع این طرح اتهام علیه محرابیان در مقطع معرفی كابینه دولت دهم در حال به نتیجه رسیدن بود كه مقامات وقت دستگاه قضایی در اقدامی شائبه برانگیز تحت پوشش “خلاف شرع بین” مانع صدور حكم علیه محرابیان شدند كه موجب خشم نمایندگان شد و محرابیان هم بدون دفاع از خود در این زمینه اظهار كرد كه اگر از كسی حقی ضایع شده باشد، احقاق حق خواهد كرد.

در خصوص موضوع ثبت اختراع اتاق امن، یكی از نكاتی كه مطرح شده این است كه چند ماه قبل این شخص شاكی به یكی از كمیسیون های مجلس می آید و پیگیر شكایت خود از محرابیان و دوست وی می‌گردد. مدتی بعد هم فردی در دفاع از محرابیان در كمیسیون پیشنهاد می‌دهد كه شما اختراع را ببرید ببینید این آقا اصلاً می‌تواند متن این اختراع را بخواند، ایشان حتی دیپلم هم ندارد، مخترع هم نیست، نمایندگان كمیسیون هم تحقیقاتی به عمل می‌آورند و مشخص می‌شود نامبرده دارای مدرك فوق‌لیسانس دهه 60 از دانشگاه تهران است، و 23 سال است كه معلم است. 13 اختراع هم ثابت شده دارد . ولی مدتی است كه به خاطر شكایت از محرابیان سرگردان است و در ادارات قوه قضاییه ایشان را معطل می‌كنند.

با وجود برخی گزارشها از تحت فشار قرار دادن این فرد، آخرین شنیده های خبرنگار آینده حاكی از آن است كه دادگاه در خصوص اتاق امن، محرابیان و همكارش را محكوم كرده و علی الظاهر قاضی به آنها گفته است بروید خودتان بین خودتان قضیه را حل كنید و با هم كنار بیاید و یا اختراع را به نام آن شخص بزنید.

ماهیت اختراع طرح اتاق امن این بوده كه در صورت زلزله چگونه می‌شود در هر خانه‌ای یك اتاق امن درست كرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates