17.12.2009

حکومت گدا پرور: آغاز توزيع گوشت و مرغ براي هيئات‌ عزاداري

الف: مدير عامل شركت پشتيباني امور دام كشور گفت: با آغاز ماه محرم توزيع گوشت قرمز و مرغ مورد نياز هيأت‌هاي مذهبي عزاداري امام حسين(ع) در كشور آغاز شد.

صدرالله دولت در گفت وگو با فارس افزود: از امروز پنج شنبه توزيع گوشت قرمز و گوشت مرغ مورد نياز هيأت‌هاي مذهبي در سراسر كشور آغاز شد كه بر اساس اين برنامه هر كيلوگرم گوشت تازه گوساله از منابع داخلي 5 هزار و 300 تومان و گوشت منجمد كارتوني گوساله وارداتي 5 هزار و 200 تومان و گوشت مرغ منجمد داخلي 2 هزار و 50 تومان براي هيأت‌هاي مذهبي توزيع مي‌شود.

مدير عامل شركت پشتيباني امور دام افزود: اولويت توزيع گوشت ارزان هيات‌هاي مذهبي با استان تهران است و از امروز به صورت گسترده در تهران شروع شده و به ميزان نامحدود به هر مقدار كه مورد تقاضاي هيات‌هاي عزاداري باشد گوشت ارزان توزيع مي‌شود.

دولت تصريح كرد: نمايندگان هيأت‌هاي عزاداري با در دست داشتن معرفي‌نامه از هيأت و كارت عضويت و مدارك شناسايي به اداره كل پشتيباني امور دام در استانها و در تهران به اداره كل پشتيباني امور دام واقع در خيابان فاطمي غربي نبش كوچه سين‌دخت مراجعه و نسبت به دريافت حواله گوشت اقدام كنند.

مدير عامل شركت پشتيباني امور دام تصريح كرد: نمايندگان هيأت‌هاي مذهبي پس از دريافت حواله براي تحويل گوشت منجمد به سه نقطه در تهران و براي گوشت گرم به چهار نقطه توزيع مراجعه مي‌كنند كه در حواله آدرس آن ذكر شده است.

دولت خاطرنشان كرد: ‌توزيع گوشت ويژه عزاداري در روزهاي تعطيل نيز انجام مي‌شود.

همچنين محمد حسين انصاري‌فرد مدير كل روابط عمومي وزارت جهاد كشاورزي نيز با اعلام اينكه توزيع گوشت قرمز و مرغ مورد نياز هيأت‌هاي عزاداري سالار شهيدان از امروز آغاز شده است گفت: با توزيع گوشت مرغ و منجمد و گوشت منجمد قرمز قيمت آن در كشور متعادل شده است.

سخنگوي وزارت جهاد كشاورزي افزود: در حال حاضر روزانه 70 تا 100 تن گوشت گرم گوساله به قيمت كيلويي 7 هزار و 300 تومان در 120 واحد صنفي تهران براي مصرف مردم توزيع مي‌شود.

انصاري فرد افزود: همچنين قيمت گوشت مرغ منجمد براي مصرف كننده 2 هزار و 200 تومان توزيع مي‌شود كه اين امر باعث شده قيمت گوشت مرغ گرم به حدود 2 هزار و 800 تومان در كيلو كاهش يابد و در برخي از نقاط استان تهران حتي به 2 هزا رو 550 تومان نيز رسيده است.

مدير كل روابط عمومي وزارت جهاد كشاورزي تصريح كرد: با توزيع گوشت قرمز و مرغ به نرخ ارزان التهاب بازار كه به وسيله چوب‌دارها و دلالان ايجاد شده بود برطرف شده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates