21.12.2009

خبرهای کوتاه از مراسم تشییع – 2

پیک ایران: با خاتمه یافتن مراسم خاکسپاری آیت‌الله منتظری حضور نیروهای امنیتی و پلیس ضد شورش در اطراف حرم حضرت معصومه بیشتر شده است. این نیروها از مردم می‌خواهند که محل را ترک کرده و به تجمع خود خاتمه دهند. هنوز درگیری گزارش نشده و رفتار پلیس با مردم محترمانه توصیف شده است.

10:45 نیروهای شبه نظامی هوادارا دولت به تحریک جمعیت می پردازند. جمعیت علیه بسیج شعار می دهند. همچنین شعارهایی در حمایت از آیت الله صانعی داده می شود.

10:55 درب های حرم مطهر حضرت معصومه بدلیل ازدحام جمعیت بسته شد. هر لحظه به تعداد نیروهای امنیتی افزوده می شود. درگیرهای پراکنده در اطراف حرم میان عزاداران و نیروهای شبه نظامی گزارش می شود.

11:00 استقرار نیروهای امنیتی و یگان های ضد شورش در مصلی شهر قم مستقر شده اند. عزاداران در حال حاضر به سمت بیت آیت الله العظمی منتظری در حال حرکت هستند.

11:15 گروه های مختلف مردمی با شعارهای مختلف مذهبی و سیاسی ب سمت بیت آیت الله منتظری در حرکت هستند. در این میان درگیری های پراکنده ای در اطراف بیت آقای منتظری گزارش شده است. بیت ایشان از مردمی که اطراف خانه ایشان تجمع نموده اند، می خواهند که آرامش خود را حفظ نمایند.

منبع : رویداد و مردمک
ساعتها بوفت ايران است

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates