23.12.2009

وزیر اطلاعات: شناسايي 80 موسسه، بنياد،و نهاد بيگانه فعال در جريان فتنه

پارسینه: خبرگزاري فارس: وزير اطلاعات گفت: در جريان فتنه NGO هاي مختلفي بكار گرفته شده‌اند تاكنون 80 موسسه، بنياد، صندوق و نهاد بيگانه كه در اين جريان فعال هستند شناسايي شده‌اند.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي وزارت اطلاعات، حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي وزير اطلاعات در همايش استانداران سراسر كشور طي سخناني با برشمردن ويژگي‌هاي جريان فتنه و همسو دانستن آن با جنگ نرم گفت: ايجاد تغيير در رفتار كارگزاران حكومتي و مردم، تغيير رژيم و فروپاشي نظام از درون عمده اهداف جريان فتنه و سران استكبار در مقابله با جمهوري اسلامي ايران است.
وي سابقه شكل‌گيري جريان فتنه را به چند سال قبل و اين حركت را به كنفرانس برلين و دانمارك مرتبط دانسته‌، بيان كرد: سران فتنه بعد از انتخابات رياست جمهوري چهار محور اساسي شامل فضاسازي تخريبي، نظرسازي‌هاي هدفمند، طرح القا تقلب در انتخابات و پرداختن به نافرماني مدني را دنبال مي‌كردند.

*در جريان فتنه NGO هاي مختلفي بكار گرفته شده‌اند

وزير اطلاعات در معرفي ويژگي‌هاي فتنه گفت: يكي از ويژگي‌ها اين است كه اين جريان هويت محور است، در برابر اسلام كه هدف محور مي‌باشد، پس هر كس با هر هويت و مسلكي در اين جريان جمع‌ شده‌اند، عناصري مثل منافقين، سلطنت‌طلبان، تروريست‌هاي مذهبي و قومي، بهائيان،‌هم جنس‌بازان، گروه‌هاي فمينيست، ملي‌گراها، ماركسيست‌ها در اين جريان مشاركت دارند.
حجت‌الاسلام والمسلمين مصلحي در ادامه اظهار داشت: در جريان فتنه NGO هاي مختلفي بكار گرفته شده‌اند تاكنون 80 موسسه، بنياد، صندوق و نهاد بيگانه كه در اين جريان فعال هستند شناسايي شده‌اند و يكي از اين موسسات بودجه‌اي كه پيش‌بيني كرده يك ميليارد و هفتصد ميليون دلار مي‌باشد.

*ترددهاي عوامل فتنه به كشورهاي غربي بخصوص انگلستان را دقيقا زير نظر داريم

وي با اشاره به برنامه‌ريزي‌هاي خوبي كه توسط وزارت اطلاعات صورت گرفته است، گفت: ما امروز كاملا بر جريان فتنه مسلط هستيم و دقيقا ترددهاي عوامل فتنه به كشورهاي غربي بخصوص انگلستان را زير نظر داريم و شما ديديد كه آنها در روز حماسه 13 آبان و 16 آذر شكست سنگيني از حضور مردم خوردند.
وزير اطلاعات گفت:‌ جنگ نرم و تفاوتش با جنگ سخت در اين است كه در جنگ نرم ايجاد ترديد مي‌شود و عمدتا به سراغ خواص رفته و از آنها بهره مي‌برند و تماميت نظام را از دردون به چالش و تهديد مي‌كشد.

*از دفتر يكي از تيم‌هاي سران فتنه جزوه‌اي با ادبيات حزب توده كشف شد

حجت‌الاسلام والمسلمين مصلحي با بيان اينكه از دفتر يكي از تيم‌هاي سران فتنه جزوه‌اي به دست آمده است كه در آن، دين و توجه به مسائل ديني وجود ندارد و ادبيات اين جزوه دقيقا ادبيات حزب توده است و خطاب به استانداران سراسر كشور بر ايجاد يك اطاق فكر براي شفاف‌سازي و بصيرت در مسائل سياسي و امنيتي كشور تاكيد كرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates