28.12.2009

گاف كیهان و رجا درتحلیل قتل خواهرزاده موسوی

آینده: همان گونه كه انتظار می رفت، پس از قتل خواهرزاده مهندس موسوی، كیهان و رجانیوز به ارائه تحلیلهای خاص از این اقدام پرداختند، اما در این تحلیل پیچیده یك گاف ناقابل از سوی آنها دیده شد و در حالی كه مرحوم سیدعلی موسوی ظهر امروز در نزدیكی خیابان آزادی از ناحیه كتف هدف گلوله قرار گرفت و بعد از انتقال به بیمارستان ابن سینا واقع در فلكه دوم صادقیه جان باخت، رجا و كیهان به كشته شدن وی در چهارراه كالج تهران اشاره كردند كه احتمالا مربوط به یك حادثه دیگر است.

گزارش های رسیده به خبرنگار رجانیوز حاكی از قتل مشكوك خواهرزاده میرحسین موسوی، در جریان اغتشاشات امروز تهران توسط تیم های ترور است.

تیم های ترور ضد انقلاب در اقدامی مشكوك سید علی موسوی، خواهرزاده میرحسین موسوی را به قتل رساندند.

این اقدام مشكوك در حالی در محدوده چهارراه كالج یكی از مراكز تجمع اغتشاشگران صورت گرفته است كه گزارش ها حاكی از استفاده از اسلحه مخصوص تیم های ترور در این اقدام مشكوك دارد، چنانكه نوع سلاح و گلوله استفاده شده در این حادثه، نوعی خاص و كمیاب از گلوله وسلاح مخصوص تیم های ترور است.

همچنین گفته می شود بیش از ده نفر از اعضای كددار سازمان منافقین در اغتشاشات امروز بازداشت شده اند.
اما در این حادثه مشكوك آنچه بیش از همه قابل توجه بوده است، انتخاب خواهرزاده موسوی در میان جمعیت امروز حاضر در خیابان انقلاب است، انتخابی كه به هیچ وجه اتفاقی به نظر نمی رسد. خواهرزاده میرحسین موسوی در اغلب تجمعات پس از انتخابات حاضر بوده و از این رو هدفی نشاندار برای تیم های ترور بوده است.

پیش از این نیز مسئولین امنیتی كشور در جریان روزهای منتهی به 16 آذر از دستگیری برخی تیم های ترور كه با هدف قتل و ایجاد درگیری سیاسی سازماندهی شده بودند خبر دادند.

به نظر می رسد پس از آنكه تیم های ترور از اقدام علیه سران اصلی این جریان به دلیل تدابیر جدی حفاظتی نظام ناامید شدند، این بار به سراغ حلقه های اطرافیان این جریان رفته و با هدف جریان سازی رسانه ای این اقدام مشكوك را سازماندهی كرده اند.

این در حالی است كه پس از انتخابات ریاست جمهوری تا كنون یك تیم مخصوص حفاظتی متعلق به یكی از مسئولین ارشد اجرایی نظام، مسئولیت حفاظت از میرحسین موسوی را بر عهده گرفته است.

شنیده ها حاكی از آن است كه در روزهای اخیر موسوی با اعتراف به از دست خارج شدن كنترل اغتشاشگرانی كه به بهانه حمایت از وی اقدام به برهم زدن نظم عمومی می كنند، از اطرافیان خود خواسته است فكری به حال این جریان بكنند. به نظر می رسد انتخاب یكی از نزدیكان موسوی به عنوان هدف در این حادثه مشكوك از طرفی نیز تلاشی برای انصراف موسوی از این تصمیمش بوده باشد.

كیهان هم نوشت:

یكی از كشته شده ها سیدعلی موسوی خواهرزاده میرحسین موسوی است كه در چهارراه كالج تهران هدف گلوله قرار گرفته و منابع آگاه در گفت وگو با كیهان مرگ او را كاملاً مشكوك و شخص وی را به سبب نزدیكی به موسوی و حضور فعال در تجمعاتی از این دست «نشان شده» توسط منافقین و عناصر نفوذی دانسته اند. تحقیقات در مورد جزئیات این موضوع همچنان ادامه دارد ولی به نظر می رسد با توجه به قوی شدن تیم حفاظتی سران فتنه از جانب نظام تروریست ها برای شعله ور نگهداشتن آتش فتنه به سراغ حلقه های بعدی رفته اند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates