28.12.2009

شبکه برون مرزی صداوسیما: 8 نفر در ناآرامی های دیروز ایران کشته شده اند

عصرایران: شبکه پرس تی وی در گزارش خود نوشته است : ” معترضان در روز یکشنبه کنترل برخی خیابان ها و میادین را در تهران به دست گرفتند و با حمله به عزاداران حسینی شعارهایی علیه سران نظام سر دادند “.
عصر ایران – شبکه برون مرزی ” PRESS TV ” صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران به نقل از یک مقام آگاه در شورای عالی امنیت ملی ایران ، که نامی از آن نبرده است ، گزارش داد که در جریان ناآرامی های روز عاشورا در ایران 8 نفر کشته شده اند .

به گزارش عصر ایران ، سایت شبکه ” پرس تی وی ” در این زمینه نوشت : ” در جریان تظاهرات ضد حکومتی روز عاشورا در ایران 8 نفر کشته شده اند .یک مقام آگاه با اعلام این خبر به شبکه پرس تی وی گفت که آمار جان باختگان روز عاشورا در کشور به 8 نفر رسیده است .

این شبکه در گزارش خود اشاره ای به آمار تلفات در شهرهای مختلف ایران نکرده است ، اما در گزارش خود افزوده است که نیروی انتظامی در بیانیه رسمی خود کشته شدن 5 نفر در جریان ناآرامی های روز عاشورای تهران را تایید کرده است .

شبکه پرس تی وی در گزارش خود نوشته است : ” معترضان در روز یکشنبه کنترل برخی خیابان ها و میادین را در تهران به دست گرفتند و با حمله به عزاداران حسینی شعارهایی علیه سران نظام سر دادند “.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates