29.12.2009

اطلاعيه شورای نگهبان با اشاره به حوادث روز عاشورا: مسئولان با برخورد قاطع چشم فتنه را کور کنند، ايلنا

گویانیوز: شورای نگهبان از متوليان امور می‌خواهد به خواست ملت غيرتمند و عاشورائی ايران توجه کرده و ضمن شناسائی عوامل و مسببان اين وقايع شوم و برخورد قاطع و قانونی با آنان، چشم فتنه را کور کنند.

ايلنا: شورای نگهبان با صدور اطلاعيه‌ای با اشاره به حوادث روز عاشورا تاکيد کرد: مسئولان چشم فتنه را کور کنند.
به گزارش ايلنا متن اين اطلاعيه به شرح زير است:

انا لله و انا اليه راجعون
ايام شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسين و ياران وفادارش را به محضر بقيه الله الاعظم (عج) و رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامی و همه عاشقان اهل بيت عليهم السلام تسليت عرض کرده و از حضور آگاهانه مردم ولايتمدار و مؤمن کشورمان در سوگواری‌ها و مجالس معنوی گراميداشت تاسوعا و عاشورای حسينی تقدير و تشکر می‌کنيم.
متاسفانه در روز عاشورا در حاليکه ملت مسلمان ايران، در صفوفی يکپارچه در مجالس عزاداری و روضه‌خوانی، به سوگ شهادت حضرت اباعبدالله الحسين(عليه السلام) و ياران با وفايش نشسته و به تکريم نهضت عاشورا می‌پرداختند، گروهی دين ستيز و فتنه‌انگيز، با کف و سوت و هلهله، حرمت اين روز الهی را شکستند و به طور سازمان يافته و هماهنگ، دست به آشوب‌هائی زدند تا قلب استکبار جهانی و رسانه‌های وابسته به صهيونيسم بين الملل را شاد کنند.
فتنه‌انگيزان در اين حرکت مصيبت‌بار، بار ديگر نه تنها کينه و نفرت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران بروز دادند بلکه با سوزاندن قرآن کريم، هتک حرمت مساجد، حسينيه‌ها و تکيه‌ها و تهاجم وحشيانه به عزاداران و هيئات مذهبی و تخريب اموال عمومی، نشان دادند که مانند اسلاف يزيدی خود با تمامی مظاهر و شعائر اسلامی اين ملت صبور، سر ستيز دارند.
شورای نگهبان، ضمن عرض تسليت اين حرمت شکنی بزرگ به ساحت مقدس ولی عصر(عج) و رهبر فرزانه و ملت شريف ايران، از متوليان امور می‌خواهد به خواست ملت غيرتمند و عاشورائی ايران توجه کرده و ضمن شناسائی عوامل و مسببان اين وقايع شوم و برخورد قاطع و قانونی با آنان، چشم فتنه را کور کنند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates