30.12.2009

محتشمی پور: کسی که عمدا شعار«نه غزه، نه لبنان » بدهد خائن است

خبرگزاری عراقی‌های مقیم تهران: دبیرکل کمیته دفاع از مردم فلسطین با بیان اینکه کسانی که به عمد شعار “نه غزه، نه لبنان ” را می‌دهند، خائن هستند، گفت: ما باید طرفدار مظلوم باشیم و جان خود را فدای آرمان‌های بلند اسلام بکنیم.

به گزارش خبر آنلاین علی اکبر محتشمی پور که در 6 ماه اخیر حاضر به هیچ گونه مصاحبه ای نشده است در گفت و گوبا فارس به سوالاتی درباره موضوع فلسطین و حماس پاسخ داده است

محتشمی پوردر بخشی از این گفت وگو در باره برخی شعارهای انحرافی که اخیرا توسط عده‌ای در ایران سر داده می‌شود، اظهار داشت: نه تنها مردم ایران بلکه همه انسان‌های جهان مخالف ظلم و طرفدار مظلوم هستند و ما در جنگ 22 روزه شاهد بودیم که تمام ملت‌ها اعم از مسلمانان، ‌مسیحیان، زرتشتیان و حتی یهودیان، اسرائیل را محکوم کردند و برای کمک رسانی به مردم مظلوم غزه بسیج شدند.

محشتمی‌پور ضمن محکوم کردن شعار “نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران ” با انحرافی دانستن این شعار گفت: مردم ایران مستثنی از مردم عالم نیستند مگر اینکه افرادی نفوذی چنین شعارهایی سر دهند و یا کسانی بخواهند در اثر یک خیالات به صورت عکس‌العملی حرفی را بزنند و الا ما شاهدیم نه تنها مسلمانان بلکه حتی یهودیان نیز با رژیم صهیونیستی مخالفند.

کسانی که عامدانه شعارهای انحرافی را مطرح می‌کنند خائن‌ هستند
وی تصریح کرد: من معتقدم کسانی که حتی این شعارها را به صورت عکس‌العملی می‌دهند، که خود این کار یک تخلف است، اگر روزی خطری خارجی کشور را تهدید کند، در مبارزه با این خطر حتی پیشگام خواهند شد.

محتشمی‌پور با بیان اینکه برای ما همه ملت‌های عالم محترم هستند، اظهار داشت: طبق موازین اسلامی ما باید طرفدار مظلوم باشیم و جان خود را فدای آرمان‌های بلند اسلام بکنیم.

مساله فلسطین باید فصل مشترک همه احزاب و گروهها باشد
وی با اشاره به مواضع محکم حضرت امام(ره) در خصوص موضوع فلسطین، خاطرنشان کرد: ‌ایشان دو دنیای استکبار و مستضعف را در عالم مطرح کردند که همواره ما باید در جبهه مستضعفین عالم علیه مستکبرین عالم قیام کنیم.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین افزود: ایجاد شکاف در این جبهه باعث تضعیف آن خواهد شد و ما معتقدیم که جوانان ما از هر تفکر و سلیقه‌ای در مسئله فلسطین و دفاع از مستضعفین عالم مشترک هستند که نمونه آن را در دبیرخانه کنفرانس حمایت از مردم فلسطین مشاهده می‌کنیم که شاخه های دانشجویی از همه احزاب و گروه‌ها در آن شرکت می‌کنند.

محتشمی‌پور اظهار داشت: بنظر من مسئله فلسطین موضوعی است که همه گروه‌های زیر چتر نظام و انقلاب باید در آن مشترک باشند و این مسئله می تواند همه کینه‌ها و اختلافات را در بین این گروه‌ها از بین برده و آنها را بر سر یک میز گرد هم آورد.

وی خاطرنشان کرد: طرح این گونه شعارها باعث منزوی شدن جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی و جهان اسلام می‌شود.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین این حرکات را اقدامات انحرافی دانست که حتی دوستداران نظام نیز با آن موافق نیستند و با تاکید بر اینکه همه باید زیر چتر نظام و قانون اساسی باشند، افزود: کسانی که عامدا این کارها را می‌کنند خائن هستند و گرنه اشتباه بزرگی مرتکب شدند که باید سعی در جذب آنها و درآوردنشان از اشتباه داشته باشیم چرا که جذب افراد که از مواضع امام، نظام و رهبر معظم انقلاب است بسیار سخت و از طرف دیگر دفع و راندن افراد بسیار ساده است و ما نباید کسانی را که می‌شود جذب کنیم از خود برانیم.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates