30.12.2009

چرا بعضی‌ شهرستانها ديروز (يک روز زودتر از تهران) تظاهرات حمايت از رژيم را برگزار کردند

پیک ایران: گزارش دريافتی : شاید شما هم تعجب کردید که چرا بعضی‌ شهرستانها امروز،۳شنبه تظاهرات دولتی داشتند یعنی‌ یک روز زودتر از تهران.

امروز صبح برای کاری، ۱روز به اصفهان رفتم و ۵ عصر به تهران برگشتم، از دوراهی شاهین شهر در ۳۰ کیلومتری جاده اصفهان‌تهران به تعداد زیادی اتوبوس برخوردم. زیادی اتوبوس‌ها منو به شک واداشت تا اینکه با دقت در پلاک، وضعيت آدمهای توش و پرچمهای داخل نکاه کردم، دیدم اتوبوسهای سپاه دولتی همون تظاهر کنندگان اصفهان را به تهران میبرند، وقتی‌ به کاشان رسیدم ۱۰ها اتوبوس با نمرهٔ کرمان یا ارمهای دولتی استان کرمان باز با همون افراد معلوم حال در صف بودند.
تعداد اتوبوسهای سپاهی و دولتی استانهای اصفهان و کرمان بقدری در جاده چشمگیر بود که فقط و فقط حکایت از آوردن اونها از مراسم امروز اصفهان و کرمان به تهران برای تظاهرات فرمایشی ۴شنبه حکایت داره.
نکتهٔ دیگه اینکه همشون مرد بودند و هیچ اتوبوسی‌ زن توش نبود،پس مطمئن باشید تظاهرات فردا با تعداد بسیار کمی‌ از زنان بسیجی‌ تهران و بسیجیان مرد اصفهان کرمان لرستان گرگان و آذربایجان در تهران!!!برگزار خواهد شد!
کمبودن زنان نسبت به مردان در تظاهرات ۴شنبهٔ دولت حرف منو به شما ثابت خواهد کرد اینکارو کردن تا مثل پاره کردن عکس خمینی با۸۰۰۰نفر آبروشون نرود.

نیما

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates