30.12.2009

آغاز تجمیع مفت خوران ولایت در تهران

خُسن آقا: تیتر خبر از من است.
آینده: این خبر بروزرسانی می‌شود – از دقایقی پیش تجمع بزرگ عاشورائیان در اعتراض به برخی اقدامات انجام شده در عاشورای امسال تهران آغاز شد. هم‌اكنون كل محوطه میدان انقلاب مملو از جمعیت است و جمعیت به بخش ابتدایی خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب نیز كشیده شده است.

این خبر بروزرسانی می‌شود

از دقایقی پیش تجمع بزرگ عاشورائیان در اعتراض به برخی اقدامات انجام شده در عاشورای امسال تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار “آینده”، هم‌اكنون كل محوطه میدان انقلاب مملو از جمعیت است و جمعیت به بخش ابتدایی خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب نیز كشیده شده است.

در ابتدای این تجمع كه برگزاری آن از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شده و روز گذشته صداوسیما مردم را به شركت در آن فرا خوانده بود، یكی از مداحان به شعارهای یاحسین(ع) پرداخت و سپس به شعارهایی پرداخت كه مردم با كمله “انتقام، انتقام” به او پاسخ می‌دادند.

بخشی از شعارهایی كه توسط مجری و مداحان این مراسم داده شد به این شرح بود: “خونی كه در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست”، “اهل كوفه نیستیم بی‌تفاوت بایستیم، ما ذوالفقار حیدریم فداییان رهبریم”،
“جمهوری اسلامی شعار مسلمین است، جمهوری ایرانی حرف منافقین است”، “جنایت یزید تكرار شد، ملت ما دوباره بیدار شد”، “ما منتظریم اذن علی می‌باشیم، تا چشم سران فتنه را كور كنیم”.

سعید حدادیان مداح اصلی این برنامه در آغاز برنامه خود گفت: در حسین مرگ بر اسرائیل هست، مرگ بر منافق و سازشكار هست، مرگ بر كسانی كه سكوت می‌كنند است.

پس از برخی اشعار حدادیان شماری از جمعیت شعار “مرگ بر موسوی” سر دادند كه از تلویزیون نیز پخش شد. همچنین تابلو نوشته‌هایی در دست معدودی از حاضران دیده می‌شد كه دارای این مضامین بود: “تاجر ورشكسته، برگرد به باغ پسته / كروبی بی‌سواد عامل دست موصاد”.

مداح این مراسم از جمعیت خواست برای سلامتی مراجعی كه در ركاب ولایت‌فقیه ایستاده و بیانیه داده‌اند صلوات بفرستند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates