02.01.2010

امام جمعه شیراز : در روز عاشورا عده ای دلقک و رقاصه الکلی به خیابان آمده بودند، مردم گرسنه ساندویچ نیستند، معترضین را اعدام کنید

خُسن آقا: پس چرا شما هر وقت تظاهرات راه می اندازید ساندویج پخش می کنید، انقلاب 57 هم همین برنامه بود!
جرس: آیت الله ایمانی امام جمعه شیراز و نماينده ولي فقيه در استان فارس در خطبه های نماز جمعه امروز خود گفت: در روز‌هاي چهارشنبه و پنج‌شنبه مردم نشان دادند كه به ولايت و رهبري عشق مي‌ورزند و راهپيمايي‌ها سبب تعجب دوست و دشمن شد و بعد گفتند مردم ايران براي ساندويچ آمده بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس، نماينده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبري گفت: ملت ايران در دنيا بي‌نظيرند و جان و مالشان را در برابر آرمان‌هايشان مي‌دهند چراكه تربيت شده امام حسين (ع) و امام زمان (عج) هستند و مثل آنها گشنه ساندويچ نيستند.

وي با بيان اينكه عطوفت اسلام فراوان است، افزود: اين نظام را امام زمان پشتيباني مي‌كند و توانايي اين مردم بيش از آن است كه فتنه‌گران تصور مي‌كنند.

امام جمعه شيراز با دعوت مردم به صبر و آرامش گفت: فتنه‌گران بفهمند كه چنانچه سبب فتنه و يا مباشر در فتنه باشند، محارب و مرتد هستند و دستگاه قضايي با آنها برخورد لازم را مي‌كند.

ايماني در بخش ديگري از خطبه‌هاي امروز شيراز اظهار داشت: حركاتي كه توسط چند دلقك در روز عاشوراي امسال انجام شد متعلق به رقاصان غير مسلماني بود كه شعور نداشتند و گرنه توپ در زمين دشمن نمي‌انداختند و اينان ايراني نبودند بلكه رقاصه‌هايي بودند كه گردانندگانشان آنها را با الكل و مواد مخدر به خيابان فرستاده بودند.

وي با بيان اينكه اين رقاصه‌ها مأموريت داشتند تا اصل ولايت فقيه را زير سئوال ببرند، گفت: دشمنان ولايت فقيه از ولايت رسول خدا مي‌ترسند و اگر امروز امام زمان هم بيايد آنها در مقابل او مي‌ايستند.

امام جمعه شيراز با بيان اينكه مخالفت با ولايت فقيه يعني مخالفت با رسول‌الله، امير‌المؤمنين و امام عصر و يعني كفر و ارتداد تصريح كرد: بنا به فرموده حضرت امام راحل اينان ديكتاتور‌هايي هستند كه در مقابل ملتي كه اسلام را مي‌خواهد، ايستاده‌اند و مي‌خواهند اقليتي بسيار اندك را بر اكثريت وسيع مردم تحميل كنند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates