02.01.2010

نامه ی محسن رضایی رهبر حزب باد به رهبر معظم انقلاب باد

فرارو: محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام ، پس از حضور ميليوني مردم در راهپيمايي روز چهارشنبه نامه‌اي را به خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامي نوشت.

متن كامل اين نامه به اين شرح ذيل است:

“محضر مبارك رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي

با سلام وعرض ادب؛

حضور باشکوه و ميليوني و يکپارچه ملت ايران در روز چهارشنبه درخيابان‌هاي تهران و شهرستان‌هاي سراسر كشور، نه تنها شرمندگي ناشي از اهانت به مراسم عاشورا را جبران کرد که در خنثي نمودن برنامه هاي دشمن نيز نقش بي بديلي خواهد داشت. يکبار ديگر ثابت شد که توسل به امام حسين (ع) و ادامه پيروي از مرام و مكتب حياتبخش او، وسيله نجات ملت ايران است.

اينجانب که از ميدان فردوسي تا دانشگاه تهران در جمع راهپيمايان حضور داشتم، شور و احساس خالصانه و عاشقانه مردم نسبت به امام حسين(ع)، ولايت و نظام مقدس جمهوري اسلامي را مشاهده کردم. از همه اقشار و گروه‌هاي سياسي در ميان جمعيت ديده مي شد.

بعد از انتخابات، اين اولين بار بود که ملت ايران يکپارچه و يک صدا ديده مي شدند. زنان و مردان و جوانان بسياري را از نزديک مي ديدم که ضمن آنکه از حوادث روز عاشوراي تهران متاثر بودند، ولي اشک شوق هم در چشمانشان حلقه زده بود و از اين‌که دوباره خود را در پرتو امام حسين(ع) و ولايت يافته‌اند شاد بودند. صحنه تظاهرات ديروز، مصداق بارز پيام وحي بود كه ” واعتصموا بحبل الله جميعا و لاتفرقوا “.

اين حادثه مي‌تواند سر آغاز يک تحرک جدي در پيشرفت امور کشور و پايان بخشيدن به نگراني‌ها و ابهامات ماه‌هاي اخير در سرمايه گذاري‌هاي اقتصادي و ساير فعاليت‌هاي كشور گردد، ولي شك ندارم كه افراط گرايانِ هردو طرف، با رفتارهاي نادرست از يك سو و دشمنان كمين كرده ملت ايران با بغض و عصبانيت از سوي ديگر، تلاش خواهند كرد آثار و دستاوردهاي اين حركت عظيم را خنثي كنند.

اينجانب به عنوان سرباز رهبري و ملت ايران ضمن تشکر از مردم و تبريک به جنابعالي ،تقاضا مي کنم که تمام فعالان سياسي و بزرگان انقلاب به پيروي از ملت ايران به صورت دسته جمعي در سپاسگذاري از حركت مردم به يك حركت نمادين دست بزنند.

عقب نشيني آقاي مير حسين موسوي از انکار دولت آقاي احمدي نژاد و پيشنهاد سازنده ايشان به اين‌ که مجلس و قوه قضاييه به وظايف قانوني خود در قبال پاسخگو کردن دولت عمل کنند، هر چند دير هنگام بود، ولي مي تواند سر آغاز يک حرکت وحدت بخش در جبهه معترضين با ديگران باشد.

صدور پيامي از سوي حضرتعالي و يا رهنمودهايي در يك سخنراني مي‌تواند حركت جديدي که براي وحدت ، همدلي، برادري ،گذشت و ايثار در جامعه شروع شده را تقويت و استمرار بخشد تا هم کساني که در جناح‌هاي سياسي اشتباهاتي داشته‌اند از اشتباه خود برگردند و همكاري با يكديگر را آغاز كنند و هم ازشروع فعاليت افراط گرايان جلوگيري و دشمن كمين كرده را نااميد سازند.

از طرف ديگر،نشاط سياسي جديدي همراه با تقويتِ اعتماد عمومي براي سرعت بخشيدن به فعاليت‌ها و پيشرفت كشور و رسيدن به اهداف چشم انداز ايران 1404 بوجود آيد و در ماه محرم امسال نيز، ديگر بار، مشابه محرم هاي دوران انقلاب و دفاع مقدس ، فرهنگ عاشورايي در ميان مردم و بزرگان کشور گسترش يابد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates