02.01.2010

حسینیان : نامه رضایی و بیانیه موسوی از یك مركز مشترك طراحی میشود

مرکز اسناد استفراغ اسلامی: حجت الاسلام حسینیان رئیس فراكسیون انقلاب اسلامی مجلس با اشاره به محورهای مشترك نامه رضایی و بیانیه اخیر موسوی درباره وحدت و آشتی ملی گفت: محورهایی از نامه و بیانیه سیاسی محسن رضایی و موسوی با هم مشترك است كه این امر نشان می‌دهد اینگونه نامه‌ها و بیانیه‌ها از یك مركز مشترك برنامه‌ریزی می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین روح الله حسینیان نماینده مردم تهران و رئیس فراكسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در نقد نامه اخیر محسن رضایی به رهبر معظم انقلاب سخنانی بیان كرد.
وی با تاكید بر اینكه اگر در نامه سیاسی آقای رضایی به رهبر انقلاب منظور از وحدت، وحدت بین مردم است این محور قطعا حول اسلام، مكتب اهل بیت، انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی، امام خمینی(ره) و اندیشه او، ولایت فقیه و قانون اساسی است، اظهار داشت: راهپیمایی بزرگ 22 بهمن در هر سال نشان از وحدت سراسری ملت ایران دارد و راهپیمایی روز چهارشنبه مردم تهران و سراسر كشور تبلور این وحدت شكست ناپذیر امت اسلامی است.
حسینیان تاكید كرد: حضور با شكوه مردم تهران و نیز مردم سراسر كشور نشان‌دهنده وحدت شكست ناپذیر آنان بود و منجر به بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی شد كه باید این وحدت را همگان قدر دانسته و از آن حمایت كنند.

* وحدت با سران فتنه خیانت به ملت است

وی در ادامه افزود: اگر منظور از وحدت، وحدت با سران فتنه است كه همچنان بر طبل مخالفت و ایستادگی در راه شیطانی خود می‌كوبند، این وحدت خیانت به ملت است.
رئیس فراكسیون انقلاب اسلامی مجلس با ابراز تعجب از محسن رضایی كه بیانیه سراسر تهمت، توهین و نیز باطل موسوی را در نامه خود به رهبر انقلاب عقب نشینی می‌خواند، تصریح كرد: متاسفانه آقای رضایی عقب نشینی نظام را، پیشنهاد سازنده در نامه سیاسی خود می‌انگارد.
وی به محورهای مشترك نامه محسن رضایی و بیانیه سراسر توهین موسوی اشاره كرد و اظهار داشت: سخنان مشتركی چون اذعان به وجود بحران، محور قرار دادن اقتصاد، عمل كردن مجلس و قوه قضائیه به وظایف قانونی، محور مشتركی است كه در نامه و بیانیه سیاسی محسن رضایی و میر حسین موسوی مشترك است كه این امر نشان دهنده آن است كه این گونه خواسته‌های غیر قانونی و احیانا شعارهای حقی كه اراده باطل از آنها صادر شده، در یك مركز مشترك برنامه ریزی می‌شود و از حلقوم افرادی خاص خارج می‌شود.

* رضایی شعار راهپیمایان تهرانی در برخورد با سران فتنه را درك نكرده است

حسینیان اضافه كرد: آقای رضایی ظاهرا در راهپیمایی مردم تهران شركت كرده، اما به شعارهای یكپارچه آنان كه خواستار برخورد قاطعانه با سران فتنه بود شاید نشنیده‌ و یا به درستی آن را درك نكرده‌اند.
رئیس كمیسیون سیاست داخلی و امور شوراهای مجلس شورای اسلامی بزرگترین جنایت سران فتنه را تضعیف بین المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد: انتخابات باشكوهی كه بیش از 80 درصد مردم در آن شركت كردند و رئیس جمهور خود را برای اولین بار با بیش از 24 میلیون بر گزیدند؛ قطعا می‌توانست توازن قوا را به نفع جمهوری اسلامی رقم بزند اما این خائنین فرصت طلایی مذكور را به یك ضعف تبدیل كردند.
وی تاكید كرد: آقای رضایی ضمن آنكه باید توضیح دهد چه كسی این خیانت بزرگ را به جمهوری اسلامی پاسخ می‌دهد، باید این را هم توضیح دهد كه اگر نظام اسلامی با سران فتنه سازش كند، چه كسی باید پاسخ خون‌های ریخته شده و شهادت ده‌ها بسیجی و مجروح شدن صدها تن از ماموران نیروی انتظامی و به آتش كشیدن اموال عمومی و مردم را بدهد.

* نامه محسن رضایی موجب ادامه جنایات دشمنان و سران فتنه می‌شود

حسینیان با طرح این سئوال از محسن رضایی كه آیا قادر است این جنایت‌های هولناك و بدتر از همه جنایت‌ها یعنی تهمت تقلب به جمهوری اسلامی را جبران كند، متذكر شد: قطعا صدور چنین نامه‌هایی آب به آسیب دشمن ریختن است و موجب ترغیب و تشویق دشمن و سران فتنه به ادامه جنایت خود می‌شود.
رئیس مركز اسناد انقلاب اسلامی خطاب به محسن رضایی تاكید كرد: بعد از نامه یا بیانیه سیاسی خواهید دید كه سران فتنه جرات بیشتری پیدا خاهند كرد و آمریكا جنایتكار امیدوار و دشمنان اسلام و امام حسین پرو تر خواهند شد.
وی در پایان تاكید كرد: آقای رضایی باید بداند نوشتن چنین نامه سیاسی وحدت ملی را كه در روز چهارشنبه تبلور پیدا كرد به هم خواهد زد از این رو از وی می‌خواهیم از این اقدامات خود دست برداشته و به دامن ملت بپیوندد

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates