13.01.2010

ضرب وشتم فرمانده انتظامی تهران بزرگ

دروغ آنلاین: با گذشت دوهفته از حوادث عاشورای تهران، به تدریج اخبار و تصاویر جديدي از حوادث این روز منتشر مي‏شود.

به گزارش الف، يكي از معاونين وزير اطلاعات این هفته در كميسيون امنيت داخلي مجلس حضور يافت و ضمن ارائه گزارشی از حوادث عاشورای تهران، به دلیل مسامحه با محاربين، ضد انقلاب، آتش‏افروزان و مجريان فتنه مورد انتقاد شديد نمايندگان قرار گرفت.

اطلاعات واصله همچنین حاکی است 60 درصد دستگيرشدگان روز عاشورا، اهل شهر تهران نبوده‏اند.

اصلي ترين ماموريتي كه دستگير شدگان گروه رجوي مطرح ساخته‏اند هدايت آشوبها و شعارها و شناسايي افراد برای جذب و همكاري با مجاهدین خلق بوده است. دستگير شدگان گروه رجوي در بازجویی ها همچنین از نرخ‏هاي متفاوت برای حق الزحمه آتش زدن سطل‏ آشغال، خودرو، بانك ، قتل و..سخن گفته‏اند. مریم رجوی سرکرده منافقین روز بعد از وقایع عاشورا در گفتگو با خبرنگار آسوشیتدپرس در پاریس، ادعا کرده بود که افرادش در حوادث تهران نقش ایفا کرده اند.

از سوی دیگر کشته شدن مرحوم سيد علي موسوي كه خارج از اغتشاشات عاشورا توسط افرادی ناشناس به ضرب گلوله به قتل رسید، هنوز ابعاد پرابهام و ناپيداي بسياري دارد. يكي از نزديكان آن مرحوم جهت بهره‏برداري سیاسی و ایجاد هیجان در جریان تشییع جنازه ، اصرار داشت كه جنازه روز پنج شنبه در ميان شلوغي بهشت زهرا دفن شود كه يا مخالفت جدي خانواده آن مرحوم، تشیع جنازه روز چهارشنبه و بدون حاشیه انجام شد.

در هتك حرمت روز عاشورا، همچنین مسوول حفاظت يكي از مقامات عالي رتبه و نیز سردار رجب زاده فرمانده انتظامي تهران بزرگ مورد ضرب وشتم قرار گرفته‏اند. ضرب و شتم سردار رجب زاده توسط يك فرد آشنا به ورزش‏هاي رزمي صورت گرفته است. پلیس احتمالا به دلیل حفظ اعتبار و شان فرماندهان پلیس نزد افکار عمومی، از انتشار تصاویر سردار رجب زاده بعد از وقایع عاشورا جلوگیری کرده است.

اخبار غیر رسمی همچنین حاکی است كانون اصلي فتنه عاشورا، خارج از مرزهای ایران قرار داشته و با همکاری سروسیهای جاسوسی آمريكا، انگليس، رژیم صهيونيستی و وهابی های منطقه طراحی و توسط عوامل ضد انقلاب، منافقين و جريان بهاييت و سلطنت طلب، اجرا شده است و چهره های سیاسی داخلی با ادعاي دروغ تقلب در انتخابات، خواسته یا ناخواسته، زمینه ساز فتنه بوده اند نه طراح آن.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates