13.01.2010

قائم‌مقام دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر: آمريكا،انگليس و كانادا موادمخدر را بين جوانان ايراني توزيع مي‌كنند

پارسینه: آمريكا، انگليس و كانادا مسئول شيوع مواد مخدر در دنيا هستند. آمريكايي‌ها در هر پايگاه افغانستان حضور دارند. چطور امكان دارد كه آنها نتوانند جلوي ورود پيش‌سازهايي را كه از كشورهاي ديگر به افغانستان ترانزيت مي‌شود بگيرند؟
ايلنا: قائم‌مقام دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بيان اينكه آمريكا، انگليس و كانادا مسئول شيوع مواد مخدر در دنيا هستند، گفت: توزيع مواد مخدر در داخل ايران و مورد هدف ‌قراردادن جوانان ايران هدف اصلي اين كشورهااست.
به گزارش خبرنگار ايلنا، طه طاهري در همايش ملي نظارت و كنترل بر پيش‌سازهاي مواد مخدر، تصريح كرد: آمريكايي‌ها در هر پايگاه افغانستان و پاكستان يك افسر ارشد اطلاعاتي دارند و ستاد عملياتي، اطلاعاتي انگليسي‌ها و آمريكايي‌ها در گمركات افغانستان حضور دارند. چطور امكان دارد كه آنها نتوانند جلوي ورود پيش‌سازهايي را كه از كشورهاي ديگر به افغانستان ترانزيت مي‌شود بگيرند؟
وي با اشاره به اينكه آمريكا، انگليس و كانادا مسئول شيوع مواد مخدر در دنيا هستند، افزود: توزيع مواد مخدر در داخل ايران و مورد هدف ‌قراردادن جوانان ايران هدف اصلي اين كشورهااست.
به گزارش ايلنا، در ادامه اين مراسم آنتونيتو دلئو، مسئول هماهنگ‌كننده دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان ملل اظهار كرد: براي همه كشورهاي دنيا مهم است كه جلوي تجارت غيرقانوني مواد پيش‌ساز را بگيرند اما بايد مراقب استفاده غيرقانوني پيش‌سازها به عنوان مواد درماني بود.
او در رابطه با كميته ملي مبارزه با پيش‌سازها، گفت: اين كميته مي‌تواند مدلي براي منطقه باشد و ما نيزحمايتمان را براي رسيدن به اهداف كميته مبارزه با پيش‌سازها در ايران انجام مي‌دهيم.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates