21.01.2010

خون مهندس مشایی گردن حاج منصور

پارادوکس: سایت یاران خورشید با انتشار یادداشتی از اظهارات اخیر حاج منصور ارضی که طی آن مهندس اسفندیار رحیم مشایی را با سلمان رشدی مقایسه کرده بود شدیدا انتقاد کرد.

خبرگزاری ایرنا که اخیرا مدیر قبلی آن مفتخر به معاونت مشایی شده، با وجود آن که سخنان منصور ارضی علیه مشایی را منتشرنکرده بود پاسخ سایت یاران خورشید علیه منصور ارضی را منتشر کرد.

سایت یاران خورشید نوشته است:

برادر حاج منصور ارضی لطفا بخوانید :

به راستی شگفت انگیز است که با وجود تصریحات فراوان در متون و معارف اسلامی نسبت به معصیت و گناه بودن هتک مومن چرا شما و بعضی از گروه ها بی باکانه و بدون مهابا به تاخت و تاز در حریم آبرو و حیثیت چهره های مومن و صالح که به خدمات صادقانه و خالصانه در عرصه های گوناگون کار و تلاش و حوزه های مختلف تدبیر و مدیریت اشتغال دارند می پردازند و به این رفتار و عملکردهای تباه » افتخار هم می کنند !

….

برادر حاج منصور! مگر شما سرباز ولایت نیستید. اگر هستید بخوانید :
مقام معظم رهبری : “عده ای دشمنی و خباثت می کنند و عده ای نیز از خباثت کنندگان حمایت می کنند اما اگر در این قضایا بدون دقت و درک کافی عمل شود ممکن است بیگناهانی که از این خباثت ها بیزارند لطمه جدی ببینند بنابراین همه باید از حرکت خودسرانه و بدون بصیرت پرهیز کنند و همه چیز بر روال قانون انجام شود.”
حال سوال اینجاست که: شما در چه مقام و پایه اجتهاد هستید که فتواء صادر میکنید و بر پایه تهمت ها در سر آغاز مجلس پاک و محترم مولایمان امام حسین علیه السلام بدون هیچ شناخت و صحت شروع به تخریب یاران صدیق و خدمتگذار نظام اسلامی می کنید؟
برادر ارضی! چه زیبا بود به معنای حقیقی پیرو ولایتمان و مولایمان حضرت آیت الله خامنه ای حفظه الله بودیم و از روی سند و با بصیرت سخن می گفتیم نه از روی شنیده ها و شایعات افواهی!

اما توصیه ما به برادر حاج منصور ارضی:
هر چند ممکن است ایراداتی نسبت به برخی مواضع مهندس اسفندیار رحیم مشایی وارد باشد، ولی مقایسه یک مسلمان شیعه با مرتد واجب القتل و مهدورالدمی به نام سلمان رشدی – که آن اهانت ها را به ساحت قدسی رسول الله (ص) داشت – هرگز نمی تواند منطبق با آموزه های امام حسین(ع) باشد که شخصی مانند حاج منصور ارضی ، ادعای ارادتمندی و مداحی اش را دارد.
برادر حاج منصور ارضی!
آیا فکر نمی کنید مقایسه مشایی با سلمان رشدی واجب القتل،زمینه قتل یا ترور مهندس مشایی را آماده می کند؟
متاسفانه برخی افراد عادت کرده اند هر که از او خوششان نمی آید را با کفار و منافقین مقایسه کنند و شمر و یزید و معاویه و اخیراً هم سلمان رشدی بخوانندش و گویا واقعاً ترک عادت هم موجب مرض است!

به مدعیان دینداری و ارزش گرایی ، قویاً توصیه می کنیم ، مدتی را به سکوت و مطالعه در آموزه های دینی بپردازند و از جمله برای یک بار هم که شده ترجمه قرآن را بخوانند تا لااقل بفهمند که آنچه می گویند و عمل می کنند ، با اسلام حضرت محمد(ص) و امام علی(ع) و امام حسین(ع) ، فرسنگ ها فاصله دارد ؛ آن گاه ، یا رفتارهایشان را اصلاح کنند و یا لطفی به دین و دینداران کنند و از آن پس به نام دین و به حساب دین سخن نگویند تا هزینه ندانم کاری ها و کج روی هایشان بر دوش شریعت پاک محمدی نیفتد

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates