22.01.2010

هبر انقلاب مطرح کردند : معیار دوستی کشورها با جمهوری اسلامی ایران

خُسن آقا: راستی کسی می دونه این گویان کدام جهنم دره ای است که رهبر انقلاب برایشان فرمایشات صادر فرموده اند!؟
شفاف: حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به سیاست خارجی مستقل گویان خاطرنشان کردند: بزرگترین ستم به جامعه جهانی سلطه قدرتمندان و استیلای نظام سلطه و تقسیم کشورهای جهان به سلطه گر و سلطه پذیر است به همین دلیل سیاست جمهوری اسلامی ایران از ابتدا بر مخالفت با نظام سلطه استوار شده است.
بهارات جاگدئو رئیس جمهور گویان و هیئت همراه وی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند .

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به سیاست خارجی مستقل گویان خاطرنشان کردند: بزرگترین ستم به جامعه جهانی سلطه قدرتمندان و استیلای نظام سلطه و تقسیم کشورهای جهان به سلطه گر و سلطه پذیر است به همین دلیل سیاست جمهوری اسلامی ایران از ابتدا بر مخالفت با نظام سلطه استوار شده است.

به گزارش مهر ایشان افزودند: کشورهایی که می خواهند زیر سلطه نباشند و نخواهند سلطه گری کنند با هر نژاد و زبانی دوست ما هستند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تسلط آمریکا و کشورهای غربی بر کشورهای امریکای لاتین در سالهای گذشته خاطرنشان کردند: خوشبختانه ملتهای آن منطقه کاملاً بیدار شده اند و به دنبال سیاستمدارانی هستند که ملتها را مستقل و نه وابسته بخواهند که نتایج انتخابات چند سال اخیر و از جمله انتخاب شما برای دومین بار گواه این بیداری است.

رهبر انقلاب اسلامی با یادآوری زمینه های مشترک همکاری بازرگانی – صنعتی و معدنی افزودند: ایران آماده است تجربیات خود را در اختیار کشورهای دوست قرار دهد.

ایشان جامعه مسلمان گویان و عضویت این کشور در سازمان کنفرانس اسلامی را یکی دیگر از زمینه های همکاری ایران و گویان برشمردند.

حضرت آیت الله خامنه ای همچنین ضمن ابراز تاسف از زلزله دردناک هائیتی با ملت رنج دیده آن کشور اظهار همدردی کردند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates