23.01.2010

از کیهان نترسیم

وبلاگ شیرزاد: بسیاری از دوستان که اخبار را دنبال می کنند احتمالا در جریان هستند که دار و دسته کیهان در این چند روز کمی تا قسمتی به بنده بند کرده و به خیال خود در صددند به بهانه نوشته های من در مورد ترور دوست شهیدم مسعود علیمحمدی مستمسکی برای پرونده سازی در باره من پیدا کنند. برخی دوستان نیز نصیحت می کنند که مراقب باش اینها پایشان را توی کفشت نکنند. به زعم من چنین ترس و ملاحظه ای مبنا ندارد و باعث می شود به دست خودمان فضایی ایجاد کنیم که کیهانی ها فکر کنند از داخل تحریریه شان قادرند همه چیز را کنترل کنند. به عقیده من کیهان هیچ نیست جز هتاکی ها و لاف زدن های زیادی دار ودسته ای که کارشان کاراگاه بازی های بچه گانه است و احساس زور بازو و بزن بهادری، آنان را به کارهای نا معقول وا می دارد.

آنها به بچه های لوس وشروری می مانند که کاری از دست شان بر نمی آید جز داد و هوار کردن و سنگ زدن به شیشه این و آن، اما به دلیل حمایت های بزرگترهایی که ننرشان کرده اند کسی کاری به کارشان ندارد و شکایت از ایشان به جایی نمی رسد. به عقیده من این که اینها را به حال خود رهایشان کنیم و سعی کنیم فقط از ایشان فاصله بگیریم جز پر رو تر شدن آنها در مسیر هتاکی و تهدید دیگران اثری ندارد. بر این مبنا من از دو سه سال پیش به این سو به این نتیجه رسیده ام که به هر طریق ممکن با زیاده گویی های کیهانی ها برخورد کنم و به وظیفه اجتماعی خود در این مورد عمل کنم. در این مورد اخیر نیز جوابی را به کیهان ارسال کردم که عینا چاپ کردند، اما قبل و بعد از آن ضمن استفاده از همان زبان هتاکانه مطالبی را گفته اند که حکایت از کم آوردن آنها در استدلال و آوردن شاهد دارد و کوفتن بر طبل تهدید و توهین و بی منطقی است.

برای آن که خوانندگان عزیز در جریان کم و کیف قضایا قرار گیرند، ابتدا یادآور می شوم که روزنامه کیهان در تاریخ 26/10/88 در مطلبی تحت عنوان ” سرنخ هاي تازه از نقش موساد در ترور شهيد علي محمدي (خبر ويژه)” ضمن تحلیل هایی که مورد بحث من نیستند سعی کرده عوامل موساد را در ترور مسعود علیمحمدی دخیل کند. اما در پایان با آوردن فرازی کاملا بی ربط به مطالب قبلی به تهمت افکنی و توهین نسبت به من روی آورده و چنین نوشته است:

“نكته جالب در پس همه اين تحليل ها، تقلاي چند روز اخير احمد شيرزاد (عضو بدنام فراكسيون مشاركت در مجلس ششم) است كه با مقالات و مصاحبه هاي مختلف بارسانه هاي ضد انقلابي و خارجه تلاش كرده ترور شهيد علي محمدي را به اختلافات داخلي ربط دهد و در عين حال خود را دوست اين شهيد مظلوم جا بزند.
وي همان شخصي است كه از پشت تريبون مجلس ششم به اتهام پراكني عليه برنامه هسته اي كشورمان پرداخت و مدعي شد جمهوري اسلامي درباره برنامه هسته اي خود 19 سال به دنيا دروغ گفته اما اكنون دم خروس بيرون افتاده است. اين اظهارات با اعتراض شديد مهدي كروبي رئيس وقت مجلس مواجه شد. به نظر مي رسد تحقيق از اين مهره بدنام، سرنخ هايي از ترور شهيد علي محمدي را به دست بدهد.”

در پاسخ به این هتاکی آشکار و تهدیدهای تو خالی کیهان جوابیه نسبتا کوتاهی رابه مدیر مسول این روزنامه ارسال کردم. در زیر متن این جوابیه را همراه با نوشته های قبل و بعد آن، عینا به همان شکل که در روزنامه کیهان به چاپ رسیده است برایتان نقل می کنم تا خود بهتر آن را تحلیل کنید. متن جوابیه خودم را با حروف سیاه از نوشته های کیهان تفکیک کرده ام.

اعتراض احمد شيرزاد و پاسخ كيهان (خبر ويژه)

احمد شيرزاد عضو مركزيت حزب مشاركت با ارسال توضيحي به خبر ويژه كيهان با عنوان «سرنخ هاي تازه از نقش موساد در ترور شهيد عليمحمدي» واكنش نشان داد. در خبر ياد شده با اشاره به گزارش نشريات اسرائيلي و غربي درباره شناسايي شدن آن شهيد از سوي صهيونيست ها در برخي كنفرانس هاي بين المللي، به نقش موساد در اين ترور پرداخته شده و ضمناً تقلاي شيرزاد براي ربط دادن اين جنايت به اختلافات داخلي تكميل پروژه موساد ارزيابي شده بود.
احمد شيرزاد پس از 4 روز توضيحي بدين شرح خطاب به مديرمسئول كيهان ارسال كرد:
متن نامه آقاي شيرزاد چنين است؛

در روزنامه كيهان مورخ 26/10/88 مرا «مهره بدنام» خوانده ايد و تهديد كرده ايد كه «تحقيق از بنده مي تواند سرنخ هايي از ترور شهيد دكتر عليمحمدي را به دست دهد». اگر به كار بردن اين لفظ را توهين مي پنداريد بنا به وظيفه اخلاقي و قانوني در همان روزنامه از من عذرخواهي كنيد و اگر آن را توهين نمي پنداريد صراحتاً اعلام كنيد تا ما هم مجاز باشيم نسبت به شما و دوستانتان از چنين الفاظي استفاده كنيم. و چنانچه دو نوع قانون و رفتار را نسبت به شهروندان مجاز مي شماريد كه واي بر اين كشور اگر چنين رويه اي بر آن حكمفرما شود!

البته هتاكي ها و تهديدهاي شما نسبت به هر كس عامل خوشنامي اوست. خداوند اگر هر نعمتي را از ما دريغ كرده باشد، نعمت آبرو و حسن شهرت را به وفور بخشيده است. ديديد كه بعد از سالها هتاكي و توهين نسبت به برخي شخصيت هاي مذهبي، مردم فهيم ايران با تجليل عظيم خود نسبت به آنها چه پاسخي به شما دادند. با وجود آن كه اميد چنداني به قوه قضائيه براي دادخواهي نسبت به تجاوزهاي روزنامه كيهان به حقوق شهروندان وجود ندارد، اما به طور قطع از شما شكايت خواهم كرد.

گفته ايد كه من در مصاحبه هاي مختلف با رسانه هاي ضد انقلاب و خارجي تلاش كرده ام ترور شهيد عليمحمدي را به اختلافات داخلي ربط دهم. طبق معمول كذب محض گفته ايد و من اظهارنظري در اين مورد نكرده ام. ضمناً براي اثبات رابطه دوستي خود با آن شهيد فقيد نيازي به تاييد كيهان ندارم. همچنين باز هم ترجيع بند تكراري و كذب خود را در مورد نطق قبل از دستور من در مجلس ششم تكرار كرده ايد كه نياز به پاسخ نيست. تنها يادآوري مي كنم كه معمولا به گفته هاي آقاي كروبي در اين مورد استناد مي كرديد.
اكنون همان آقاي كروبي كه زماني حرفش به ظاهر حجت بود آماج شديدترين دشنام هاي شماست. خدا شما را از ادامه اين راه ناصواب باز دارد.

احمد شيرزاد
30/10/88»

كيهان: درباره توضيحات آقاي شيرزاد بايد گفت؛ 1- ايشان مصاحبه با رسانه هاي ضدانقلاب را انكار كرده و اين در حالي است كه به عنوان مثال در مصاحبه با اميد معماريان (از عناصر فراري عضو شبكه هاي روتاري در آمريكا) كه روز پنج شنبه 24دي توسط سايت روزنت منتشر شده، ترور شهيد عليمحمدي را «قتل سياسي» خواند و ضمن ابراز ترديد در نقش آمريكا و اسرائيل در اين ترور مدعي مي شود اين اظهارات صرفاً مربوط به تبليغات رسمي است. وي در عين حال با بيان اينكه دكتر عليمحمدي در انتخابات از ميرحسين موسوي حمايت مي كرده، تلاش مي كند چنين وانمود كند كه آن شهيد در يك «قتل سياسي» و به خاطر حمايت از آقاي موسوي ترور شده است، يعني همان توقعي كه طراحان اصلي ترور از اين جنايت سبعانه داشته اند؛ تشديد اختلافات داخلي و پررنگ كردن رقابت هاي انتخاباتي در جهت به حاشيه راندن نقش جبهه استكبار در فتنه اخير. اين همان كاركرد مشكوك آقاي شيرزاد است كه كيهان خواستار تحقيق در ابعاد آن شده و همچنان اصرار دارد.
لابد آقاي شيرزاد سايت روز آن لاين و مصاحبه گر بدسابقه آن را در زمره ضدانقلاب تلقي نمي كند كه مصاحبه با آنها را تكذيب كرده است! البته مقاله آقاي شيرزاد در اين زمينه نيز عيناً توسط بدنام ترين سايت هاي ضدانقلاب منعكس شد.
2- وي هتاكي و توهين را تخطئه مي كند اما با يك جست وجوي كوتاه در اينترنت مي توان ده ها موضع گيري و مصاحبه و مقاله وي را يافت كه به ارزشها و مسلمات جمهوري اسلامي بارها هتاكي كرده است.
3- آقاي شيرزاد ماجراي مجلس ششم را انكار و تكذيب مي كند و اين در حالي است كه اظهارات وي مبني بر اينكه «19 سال به دنيا درباره فن آوري هسته اي دروغ گفته ايم و اكنون دم خروس بيرون افتاده است»! در صورت مذاكرات مجلس ثبت شده است، همين طور است اعتراض آقاي كروبي رئيس مجلس به آن اظهارات خائنانه مبني بر اينكه اين حرف ها همان حرف هاي راديو اسرائيل است. اينكه آقاي كروبي امروز كجاست و چه مي كند، نافي اظهارات وي در جلسه علني مجلس (6-5 سال پيش) نيست. آن روز آقاي شيرزاد براي متهم كردن برنامه هسته اي صلح آميز جمهوري اسلامي ايران از سوي صهيونيست ها سند درست مي كرد، و امروز در حالي كه دشمنان تلاش دارند با ترورهاي سبعانه، به اختلاف هاي داخلي و غفلت از دشمنان حقيقي ملت ايران دامن بزنند، باز هم او به طور تصادفي وسط معركه است و به طور كاملاً اتفاقي مي كوشد جنايت صهيونيست ها را تبديل به منازعه اي سياسي و جنجالي كند! البته ارسال توضيح و تظاهر به غيرتي شدن و مظلوم نمايي، چيزي از همسويي و خيانت هاي انجام گرفته كم نمي كند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates