29.01.2010

عزيز محمدزاده فعال كرد محكوم به اعدام به سلول انفرادی اطلاعات شهر سقز منتقل شد

گزارشگران حقوق بشر: کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی بنا به آخرين خبري كه به ستاد مركزي كمپين رسيده ،عزيز محمدزاده فعال كرد محكوم به اعدام كه از چند روز پيش به اعتراض به حكم اعدام خود دست به اعتصاب غذا زده بود توسط نيروهاي امنيتي از سلول انفرادي زندان شهر سقز به سلول انفرادي اطلاعات اين شهر منتقل شد.

شايان ذكر است كه اين اقدام مسئولين وزارت اطلاعات و زندان در حالي صورت گرفته كه وي در وضعيت وخيم جسمي قرار داشته و از داشتن وكيل نيز محروم ميباشد و از طرف ديگر اطلاعات شهر بانه در هفته گذشته ، اموال شخصي نامبرده را مصادره كرده بود.

از سوی دیگر بنا به اعلام يكي از نزديكان این فعال محکوم به اعدام، وی طی مدت زمان بازداشت در بازداشت گاه اداره ی اطلاعات بانه، زيز شديدترين شكنجه هاي ممكن بوده و هم اكنون در وضعیت نامشخصی به سر می برد و خطر مرگ هر لحظه وي را تهديد ميكند.

كمپين دفاع از زندانيان سياسي و مدني ، نسبت به تداوم رفتارهای غیر قانونی در قبال آقای عزيز محمد زاده اعتراض کرده و نهادهای داخلی و بین المللی مدافع حقوق بشر را برای نجات جان این زنداني و دیگر زندانیان سیاسی محکوم به اعدام جلب می کند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates