31.01.2010

معرفی«اصلاح طلبانی که برای خود آینده سیاسی متصورند» در تلویزیون

خبرآنلاین: مجری برنامه تلویزیونی امروز، دیروز، فردا اسامی اصلاح طلبانی را که به برنامه رو به فردا نیامدند اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین وحید یامین پور در آغاز برنامه شنبه‌شب گفت: بعد از مناظره های داغ افرادی از جناح سیاسی خاصی یا همان اصلاح طلبان شرایط گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه به من گفتند چرا اسامی را اعلام نمی کنی افزود: گفتم چون فکر می کردم که آینده سیاسی برای خود متصور هستند اما امروزاحساس تکلیف کردم که شفاف سازی کنم.

وی با بیان اینکه برخی از رجال طراز اول اصلاحات دعوت شدند گفت: شخصا سه بار با آقای مجید انصاری تماس گرفتم و خواهش کردم. تابش مرد اول جریان اصلاحات در مجلس؛ مسجد جامعی وزیر ارشاد دولت خاتمی و عضو شورای شهر تهران. سیدمحمود دعایی که ارادت داشتم به ایشان؛ نخستین ارگان مطبوعاتی حامی موسوی.

مجری این برنامه تلویزیونی افزود: مسیح مهاجری صراحتا اعلام کرد که نمی آید؛ محمد علی کریمی نماینده کرمان؛ کاتوزیان حامی جریان اصلاحات در مجلس و برخی دوستان هم آنقدر امروز و فردا کردند.

وی افزود: آقای مرعشی شرایط را خودشان گذاشتند؛ آقای خباز 3هفته است که گفته اند می آیند. آقای حضرتی 3 هفته پیش گفتند که می آیند.

وی افزود: آقای علیخانی که سه هفته پیش گفتند می آیند و جواب مثبت دادند و آقایانی که نیامدند حتما دلایلی داشتند.

وی گفت: ما هم رسالتی داریم که چهره های منطقی را دعوت کنیم.

وی با بیان اینکه اسامی آوره شده در سایت ها و روزنامه افراد رده چندم هستند افزود: تا انتهای دهه فجر برنامه امروز دیروز فردا پخش می شود و بعد دعوتهایمان را شروع می کنیم و اگر نیامدند جریان مقابل حضور می یابند.

وی گفت: بعد از 2 هفته امتناع به ظاهرا به خاطر علاقه ای که این آقایان دارند اسمشان را اعلام کردم.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates