31.01.2010

ارسال 37 فقره پرونده متهمان روز عاشورا به دادگاه

هرانا: دادستانی تهران مدعی شد،اين کيفرخواست‌ها با استناد به گزارش مامورين، اقارير صريح متهمان و تحقيقات تکميلي در مورد متهمان ياد شده و سوابق آنان صادر شده است

خبرگزاری هرانا – حقوق شهروندان، اندیشه و بیان: دادستاني تهران، پرونده اتهامي 37 نفر از متهمان روز عاشورا را که تحقيقات آنان به پايان رسيده است با صدور کيفر خواست‌هاي جداگانه به دادگاه انقلاب اسلامي تهران ارسال کرد.

به گزارش ايسنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني دادسراي عمومي و انقلاب تهران، اتهامات متهمان اين پرونده‌ها در 5 مورد محاربه و افساد في الارض و در ساير موارد اجتماع و تباني عليه امنيت، تبليغ عليه نظام و قصد برهم زدن امنيت کشور از طريق تحريک افراد به شورش و آشوب است.

اين کيفرخواست‌ها با استناد به گزارش مامورين، اقارير صريح متهمان و تحقيقات تکميلي در مورد متهمان ياد شده و سوابق آنان صادر شده است.

بر اساس اين گزارش، روز شنبه دهم بهمن ماه سال جاري، دادگاه 16 نفر از متهمان پرونده‌هاي ياد شده بطورعلني با حضور وکلاي آنان و نماينده مدعي العموم در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامي تهران برگزار خواهد شد.

اين گزارش مي‌افزايد: تمامي متهمان اين پرونده‌ها در بازداشت بسر مي‌برند.

دادستان عمومي و انقلاب تهران بار ديگر تاکيد کرد: دستگاه قضايي به اتهامات اغتشاشگران و آشوب طلبان با سرعت، دقت و قاطعيت رسيدگي خواهد کرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates