31.01.2010

اعدام علنی 5 متهم عاشورا تا 22بهمن؟

آینده: جز 3 نفری كه برای رفتن به اردوگاه اشرف و فیلمبرداری از اعتراضات محاكمه شدند یك زن و شوهر بالای 50 سال هم بین متهمانند كه فرزندشان در اردوگاه اشرف اقامت داشته.. تلاشهایی برای اعدام این 5 نفر قبل از 22 بهمن درمسیر انقلاب و آزادی درجریان است

شنیده های خبرنگار “آینده” حاكی از آن است كه تلاشهایی برای اجرای علنی حكم 5 تن از متهمان حوادث عاشورا كه توسط قاضی صلواتی به اعدام محكوم شده اند، در جریان است.

بنا بر این گزارش، با توجه به این كه دو محكوم كه اعلام شد در سحرگاه پنجشنبه گذشته اعدام شده‌اند، از محكومان پرونده بمبگذاری در حسینیه رهپویان وصال شیراز بوده‌اند، احكام اولین گروه از متهمان حوادث عاشورا كه شامل 5 نفر می‌باشد، از سوی قاضی صلواتی ، رییس شعبه 15 دادگاه انقلاب صادر شده و این 5 نفر به اشد مجازات محكوم شده‌اند.

در بین این 5 نفر علاوه بر 3 نفری كه بخشی از محاكمات آنها از صداوسیما در زمینه رفتن به اردوگاه اشرف و فیلمبرداری از اعتراضات پخش شد، دو مرد و زن بالای 50 سال هم حضور دارند.
گویا فرزند این زن و شوهر در اردوگاه اشرف اقامت داشته و برادران مرد نیز در ابتدای انقلاب به دلیل عضویت در گروه تروریستی مجاهدین خلق اعدام شده‌اند.

گفته می‌شود تلاشهایی در جریان است تا اجرای اعدام این 5 نفر قبل از 22 بهمن در سطح شهر تهران ، به ویژه مسیر خیابان انقلاب و آزادی انجام شود كه موافقت یا مخالفت با این امر بر عهده رییس قوه قضائیه است.

لازم به ذكر است محاكمه گروه دوم متهمان حوادث عاشورا كه شامل 16 تن است، از امروز در همین شعبه آغاز شده و پیش بینی می‌شود برای اكثر این افراد هم حكم اشد مجازات صادر شود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates