03.02.2010

واكنش تند بازیكن جوانمرد به صداوسیما

آینده: “امین متوسل زاده” كه در هفته 25 لیگ برتر ایران به تنهایی باعث آبروی لیگ برتر و فوتبال ایران در سال جاری شد، در مواجهه با مانورهای سیاسی و حاضری خوری های فرهنگی واكنش تند نشان داد.

به گزارش خبرنگار آینده، “متوسل زاده” كه به خاطر انجام بازی تیمش با ابومسلم خراسان در مشهد حضور داشت، با ارتباط زنده تصویری میهمان برنامه نود بود و با توضیح در مورد عملكرد خود در آن لحظه توضیحاتی كوتاهی داد.

اما وقتی ماجرا به مانورهای سیاسی و حاضری خوری های متداول در فوتبال ایران رسید، با اعتراض به سكه ها و تجلیل های مادی صورت گرفته توسط صداوسیما و باشگاه ابومسلم از مسئولان درخواست عجیبی كرد.

متوسل زاده با اشاره به صحنه آسیب دیدگی دروازه بان استیل آذین گفت: “من یك توپ را رها كردم و از آن گذشت كردم، كار خاصی نبوده، لطفا به كسانی دقت كنید كه بیشتر از اینها زحمت كشیده اند، زیاد توضیح نمی دهم كه شعاری شود. من از یك توپ گذشتم ولی كسانی بودند كه برای آزادی وطن از جان و سلامتی خودشان گذشت كردند. چرا از آنها تجلیل نمی شود”.

این بازیكن ارزشمند فوتبال كشورمان در ادامه گفت: “من افراد زیادی را می شناسم كه برای این ملت و این كشور ایثار كرده اند، شهید شده اند، مجروح بوده اند و بعد هم شهید شده اند، اما یكبار هم از آنها تجلیل نشده است”.

وی در پایان گفت: “خواهش می كنم این تجلیل ها و این مراسم ها را قطع كنید، هرچه بوده در همان زمان بود و گذشت، به جای این حرفها به فكر تجلیل از قهرمانان واقعی باشید”.

لازم به ذكر است، كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در قبال این حركت ارزشمند با ثبت و قدردانی از بازی جوانمردانه هدیه مادی قانونی را به این بازیكن هدیه كرد.

اما پس از آن بود كه دبیر تازه كار شورای هماهنگی ورزش صداوسیما در پس رایزنی با رئیس این شورا یعنی مدیر شبكه سوم سیما، با اهدای چند سكه عصبانیت بازیكن این تیم شیرازی فوتبال كشورمان را برانگیخت.

جالب زمانی بود كه باشگاه ابومسلم خراسان كه در این فصل خبرهای عجیب و غریب آن حوصله فوتبال دوستان و هواداران خودش را سر برده و بدهی های معوقه به بازیكنان و شاكی های خود را رها كرده، قصد داشت 10 سكه در مراسمی نمادین به متوسل زاده هدیه كند كه همین باعث درگیری های زیادی در تمرین این تیم شد.

متوسل زاده كه بیم این دارد، حركت عادی وی كه از نظر خودش گذشت از یك توپ بود، تبدیل به میدانی برای خودنمایی های سیاسی و فرهنگی شود، دیشب در برنامه نود با مسدود كردن این حاضری خوری های نامناسب جواب درخوری به اتفاقات برشمرده داد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates