07.02.2010

ابطحی ولودادن موشكهاوحافظه طائب!

آینده: طی دو هفته گذشته، دو سخنرانی از آقای مهدی طائب، كه معمولاً سخنران محافل افراطی هستند در سایت­های محافظه­ كار منتشر شد كه در یكی از آنان ادعا شده بود آقای عباس عبدی اطلاعات موشكی و من اطلاعات هسته­‌ای را در اختیار بیگانگان قرار می­‌دادیم؛ و در سخنرانی دوم كه احتمالاً مفاد سخنرانی اول را فراموش كرده بودند، در گیلان اعلام كرده بودند كه آقای خاتمی اطلاعات محل استقرار موشك­ها را به من می­‌دادند و من آن را به آمریكایی­ها دادم.

درپی انتشار سخنان مهدی طائب در سایت آینده و طرح اتهاماتی علیه محمدعلی ابطحی، وی با ارسال جوابیه‌ای برای آینده، موارد مذكور را تكذیب كرد.

در این جوابیه آمده است:

در طی دو هفته گذشته، دو سخنرانی از آقای مهدی طائب، كه معمولاً سخنران محافل افراطی هستند در سایت­های محافظه­ كار منتشر شد كه در یكی از آنان ادعا شده بود آقای عباس عبدی اطلاعات موشكی و من اطلاعات هسته­‌ای را در اختیار بیگانگان قرار می­‌دادیم؛ و در سخنرانی دوم كه احتمالاً مفاد سخنرانی اول را فراموش كرده بودند، در گیلان اعلام كرده بودند كه آقای خاتمی اطلاعات محل استقرار موشك­ها را به من می­‌دادند و من آن را به آمریكایی­ها دادم.

گرچه بعد از آزادی از زندان من سكوت كرده­‌ام و حضور رسانه­‌ای و وبلاگی كم رنگی دارم و قصد پاسخگویی به اظهارنظرها را نداشتم، اما به دلیل این كه این اتهام­ها بسیار زشت و سنگین و خفت­‌آور است، رسماً این موارد را تكذیب می­‌كنم. هم چنان كه در طول 160 روزی كه در زندان تحت اختیار سپاه پاسداران بودم و بازجویی­هایی طولانی داشتم، یك بار حتی به عنوان سؤال هم از این دو شایعه­‌ای كه آقای طائب آن را مطرح كرده­‌اند حرفی به میان نیامد. از خداوند درخواست توفیق رعایت تقوا و اخلاق برای همه آرزومندم..ابطحی

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates