12.02.2010

لطفا سر کار نروید

خودنویس: دیروز هم نوشته بودم، امروز هم می‌نویسم! حواس‌تان به این فرورتیش رضوانیه باشد! اسم آشنا است؟ دروغ ۱۳ سال ۱۳۸۴ یادتان هست؟ کج شدن برج میلاد؟ می‌دانید چه بلایی سر معاملات ملک و املاک در محدوده نزدیک به برج آورد با همان شوخی‌اش؟ حالا فرض کنید فرورتیش اینجا هم پیدایش شده… نتیجه اخلاقی می‌شود راه اندازی بخش «فالس نیوز» یا اخبار جعلی که زیر مجموعه بخش طنز هم محسوب می‌شود. حال اگر خبرنگاران عزیز سایت‌های خبر حواس‌شان نباشد و مطلب شوخی ما را جدی بگیرند، چه اتفاقی می‌افتد؟ راستش وقتی مدیر عامل فرودگاه مهرآباد خبر حمله ارتش سایبری به سایت فرودگاه مهرآباد را تکذیب، اما از عملکرد ارتش سایبری دفاع کرد، فهمیدیم که خبر جعلی ما کار خودش را کرده است. یک مقام رسمی جمهوری اسلامی از ارتش سایبری طوری دفاع کرده که این مجموعه گویی توسط نظام هدایت می‌شود. ماجرا اما آنجا جذاب‌تر می‌شود که یک خبر بخش طنز، شیوه تبلیغاتی جنگ نرم ارزیابی می‌شود، چون رسانه‌های ضد انقلابی از توانایی ارتش سایبری به هراس افتاده‌اند و می‌خواهند به آن اتهام‌زنی کنند تا با استفاده از این شیوه، اذهان عمومی را منحرف سازند.

جان شما این فرورتیش را باید یک جایی قایم کرد! همین‌طوری‌اش دارد از راه دور اذهان عمومی را منحرف می‌کند! چند سال پیش که ماجرای برج میلاد بود، بعدا ماجرای «سمند طلایی» حالا هم حمله ارتش سایبری…

اما اگر خواستید ببینید واکنش مقام رسمی فرودگاه مهرآباد را ببینید، پاراگراف‌های زیر را بخوانید:

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مرتضی دهقان، مدیر عامل فرودگاه مهرآباد با تأکید بر این که رسانه های خارجی با استفاده از شیوه تبلیغاتی جنگ نرم، در صدد هستند تا تهدیداتی را بر علیه ایران داشته باشند، افزود: پس از آنکه عوامل بیگانه در حوادث پس از انتخابات برای رسیدن اهداف پلید خود ناکام ماندند سعی کردند با طراحی یک توطئه مبنی بر حمله به سایت فرودگاه بین المللی تهران، فضای امنیتی کشور را متشنج کنند در حالی که هیچگونه حمله ای به سایت فرودگاه پورتال مهرآباد صورت نگرفته و این خبر از اساس کذب محض است.

مدیر عامل فرودگاه مهرآباد با تاکید بر اینکه رسانه‌های ضد انقلابی از توانایی ارتش سایبری ایران به هراس افتاده اند خاطر نشان کرد: به دلیل هراس از توانایی ارتش سایبری بدنبال اتهام زنی به ارتش سایبری هستند تا با استفاده از این شیوه اذهان عمومی را منحرف سازند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates