19.02.2010

تغییر و تحول در سپاه محمد رسول‌الله تهران

کلمه:سردار حسین همدانی از تغییر و تحول در سپاه محمدرسول‌الله تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران عصر روز گذشته در حاشیه سومین یادواره سرداران شهید دفاع مقدس با عنوان ”علمداران دوکوهه“، اظهار داشت: این یادواره‌ از سلسله یادواره‌هایی است که به عنوان یک اقدام فرهنگی در دوره‌ای که در جنگ نرم قرار داریم برگزار می‌شود.

وی افزود:‌ ۱۴ ستاره درخشان محفل ما ۱۴ سردار شهیدی هستند که به عنوان جانشین لشگر محمد رسول‌الله در مقطعی از دوران دفاع مقدس مدیریت کردند و ما امروز این شهدا را به عنوان مدل‌هایی ارائه می‌دهیم که جوانان باید بدانند همواره می‌شود مثل سرداران شهید چراغی، شهبازی و …. شد.

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران با تاکید بر اینکه در هر صورت ما به شهدا نیاز داریم گفت:‌ در همین راستا یادواره‌های این چنینی را در همه فصول خواهیم داشت.

وی همچنین در خصوص تغییر و تحول در سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ تصریح کرد: از یکی دو سال قبل با توجه به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا خصوصا سپاه محمد رسول‌الله در حال تحول و تعالی است. ما تحول بزرگ ساختاری را شروع کرده‌ایم که سپاه محمد رسول‌الله از شش ناحیه به دو ناحیه تبدیل می‌شود.

سردار همدانی ایجاد ۲۲ کانون فرهنگی و ده‌ها موسسه دیگر را از دیگر اقدامات در همین راستا شمرد و تاکید کرد:‌ ابزار جنگ نرم، امروز موسسات و فعالیت‌ها و تولیدات فرهنگی دشمن است.

وی در پایان تصریح کرد:با تحول ساختاری که در سال ۸۸ صورت گرفته محصول آن را در سال ۸۹ برداشت خواهیم کرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates