20.02.2010

وقوع یک حمله مسلحانه در اهواز

بازتاب: در این حمله هفت تیر توسط اسلحه کلاشینکف حمله کننده به سمت عفراوی و خوردوی سواری اش شلیک می شود که علی رغم آسیب جدی که به خودروی وی وارد می شود، خوشبختانه نامبرده از این جادثه جان سالم به در برده و تنها به صورت سطحی مجروح می شود.
تابناک اجتماعی – صبح امروز در اهواز یک حمله مسلحانه اتفاق افتاد.

به گزارش خبرنگار تابناک، صبح امروز در منطقه گلستان اهواز خیابان تربت شرقی، آقای علی عفراوی از مدیران ارشد بازنشته مخابرات که عضو شورای حل اختلاف دادگستری و عضو بسیج نیز هست، مورد حمله مسلحانه قرار گرفته است.

عفراوی که جهت خرید نان با خودروی شخصی به نانوائی عزیمت کرده بوده هنگام مراجعت به منزل درحین پیاده شدن از خودروی خود با حمله افراد مسلحی روبرو می گردد.

در این حمله هفت تیر توسط اسلحه کلاشینکف حمله کننده به سمت عفراوی و خوردوی سواری اش شلیک می شود که علی رغم آسیب جدی که به خودروی وی وارد می شود، خوشبختانه نامبرده از این جادثه جان سالم به در برده و تنها به صورت سطحی مجروح می شود.

نکته قابل توجه این است که گشت نیروی انتظامی که مقر آنها به محل حادثه بسیار نزدیک است، پس از پایان حادثه در محل حاضر شده و مسئولان گشت ناجا اعلام می کنند که صدای تیراندازی را نشنیده و بدلیل ازدحام جمعیت در این مکان حاضر شده اند! و بلافاصله محل را ترک میکند.

تا کنون اطلاع دقیقی از عاملان حادثه و علت این حادثه به دست نیامده آمده برخی بر این باورند که این حادثه به منظور سرقت خودرو صورت گرفته است.

شایان ذکر است، رئیس جدید دادگستری استان خوزستان امروز در مصاحبه ای آمار وقوع جرم در این استان مهم کشور را نگران کننده و هشدار دهنده اعلام کرده بود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates