29.04.2007

گنجي: اروپا، دانشجويان بورسيه دولت ايران را اخراج كند

عصرایران: وي در سخنراني خود خطاب به نمايندگان پارلمان هاي اروپا تاكيد كرد: هرگونه سازش يا عقب نشيني اي از سوي شما در اين زمينه ذهنيت مردم ايران را نسبت به اروپايي ها را بيش از پيش سياه خواهد كرد.
عصر ايران – اكبر گنجي در تازه ترين اظهارات خود در جمع تعدادي از نمايندگان پارلمان كشورهاي اروپايي در شهر استراسبورگ گفت: من در اينجا با اطمينان کامل اعلام مي کنم که مردم ايران و روشنفکران و فرهيختگان ايراني روند مذاکرات دولتهاي غربي با جمهوري اسلامي را بر سر مسائل هسته اي به دقت تمام تعقيب مي کنند.

به گزارش عصر ايران (asriran.com) به نقل از باشگاه خبرنگاران، وي در سخنراني خود خطاب به نمايندگان پارلمان هاي اروپا تاكيد كرد: هرگونه سازش يا عقب نشيني اي از سوي شما در اين زمينه ذهنيت مردم ايران را نسبت به اروپايي ها را بيش از پيش سياه خواهد كرد.

وي ادامه داد: در حال حاضر مهمترين شيوه مقابله با نظام ايران سرگوني يا دموکراتيزه شدن نظام سياسي ايران است و در اين راه لازم است كه كشورهاي اروپايي همنوايي بيشتري نشان دهند و كليه روابط خود با تهران را قطع كنند و براي فشار بيشتر دانشجويان بورسيه دولت ايران را نيز اخراج كنند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates