27.02.2010

در نامه ای خطاب به رحیمی و مشائی صورت گرفت: افشاگری جدید نادران از عملکرد رئیس ستاد مبارزه با فساد

جهان نیوز:
الیاس نادران که یکبار رحیمی را شهرام جزایری دولت دانسته بود،اخیرا در نامه خطاب به خود وی، سابقه پر ابهام او را گوشزد کرده است.

به گزارش جهان در این نامه که برای مشایی و وزیران اطلاعات و کشور و نمایندگان مجلس هم فرستاده شده آمده است:در مذاکره ای که با آقای آقا محمدی داشتم قرار شد ایشان پی گیر اتهامات شما شود اما تا امروز هیچ خبری از این پی گیری ها نشده است.

در این نامه آمده است:اینجانب در ارتباط با مکاتبه شما در زمان ریاستتان در دیوان محاسبات با دانشگاه بلفورد نتوانستم از این دانشگاه در ونکوور کانادا یا هیچ کجای دیگر عالم نشانه ای بدست آورم .اگر ممکن است کمک کنید تا نسبت به ماهیت و سطح علمی آن دانشگاه آشنایی پیدا کنم.

نادران همچنین در خصوص نامه نگاریهای رحیمی با عنوان دکتر آورده است:در رابطه با مکاتبه ای که با دبیر کمسیون بررسی نشریات علمی کشور داشته اید علاوه بر اینکه برای خود از عنوان دکترا استفاده کرده اید برای آقای صیقلانی هم عنوان دکتر را به کار برده اید.آیا ممکن است اینجانب را به عنوان نماینده مردم در جریان دکترا داشتن خود و آقای صیقلانی قرار دهید؟

در ادامه این نامه به عملکرد رحیمی در انتخابات مجلس هشتم اشاره شده و آمده است:در جریان انتخابات مجلس هشتم توسط آقای جابر ابدالی پولهایی را بین نامزدهای مجلس توزیع کرده اید.آیا ممکن است نسبت به منشا این پولها توضیح بفرمائید تا به عنوان نماینده مردم بتوانم موکلینم را در جریان امر قرار دهم؟

در بخش دیگری از این نامه آمده است:آیا ممکن است توضیح بفرمائید که چک های چند میلیاردی و چند صد میلیونی که به حساب شما واریز شده است از چه حسابهایی و مروبط به چه افرادی است؟

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates