28.02.2010

بروجردی:پیگیری فیلم BBC درباره حمله به کوی دانشگاه در کمیسیون

کلمه: راحتترین هنر در فیلم سازی مونتاژ فیلم است تا خواسته تولید کننده را تامین کند لذا باید با تامل به این مساله نگریست.

کلمه: اخیرا فیلم ۱۸ دقیقه ای از حمله به کوی دانشگاه در شبکه تلویزیونی بی بی سی پخش شده است که کمیسیون امنیت ملی در نظر دارد آن را بررسی کند.

به گزارش ایلنا، علاءالدین بروجردی رییس این کمیسیون با حضور در جمع خبرنگاران پارلمانی انتشار این فیلم را تامل برانگیز دانست و افزود: از آنجا که راوی این فیلم BBC بوده است باید با تعامل به این مساله نگریست چرا که BBC از نظر ما قابل اعتماد نیست.

به گفته وی راحتترین هنر در فیلم سازی مونتاژ فیلم است تا خواسته تولید کننده را تامین کند لذا باید با تامل به این مساله نگریست.

واکنش جلالی به انتشار فیلم حمله به کوی دانشگاه از سوی BBC فارسی

از سوی دیگر سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه فیلم منتشره از سوی بی‌بی‌سی درباره نحوه حمله به کوی دانشگاه را ندیده است گفت: به نظر من بهتر است که کمیته حقیقت‌یاب مجلس که مسوول رسیدگی به حمله به کوی دانشگاه بود این فیلم را ببیند.

کاظم جلالی ادامه داد: با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری درباره حمله به کوی دانشگاه و همچنین دقت نظر مسوولان نظام درمورد نوع برخورد با دانشجویان در حمله به کوی دانشگاه، لازم است که کمیته حقیقتیاب گزارش خود را در این زمینه تهیه کند.

وی در پاسخ به سوالی که پرسید که چرا گزارش دوم کمیته حقیقت‌یاب از بررسی‌های حمله به کوی دانشگاه و مجتمع سبحان هرگز ارائه نشد اظهار داشت: این سوال را از آقای ابوترابی‌فرد بپرسید که رئیس این کمیته بوده‌اند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه چندین‌بار تاکنون درباره علت عدم ارائه گزارش کمیته حقیقتیاب از ابوترابی‌فرد سوال کرده است خاطرنشان کرد:هیچ اطلاعی از زمان دقیق ارائه این گزارش ندارم.

جلالی یادآور شد: نخستین گزارش کمیته حقیقت‌یاب در جلسه غیرعلنی و به شکل شفاهی ماه‌ها پیش در صحن مجلس قرائت شد که بیشتر راجع‌به مسائل غیر از کوی دانشگاه بود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates