28.02.2010

روانبخش:هاشمی بدون شک تا 6 ماه دیگر از صحنه سیاست کشور کنار خواهد رفت

خبرآنلاین: قاسم روانبخش با بیان اینکه ” حذف هاشمی رفسجانی از صحنه سیاسی کشور کاری دور از دسترسی نیست” ، گفت : اما حضرت آقا از حذف افراد از دایره نظام مخالف هستند و اگرنه حذف کردن هاشمی رفسنجانی دور از ذهن نیست.

وی در گفت و گو با حقیقت نیوز ادامه داد: اما ما معتقدیم که دیگر نیازی به حذف هاشمی رفسنجانی توسط نیروهای انقلابی نیست چرا که وی به زودی خودش ، خودش را برای همیشه از صحنه سیاسی کشور حذف خواهد کرد.

سردبیر نشریه پرتو سخن گفت: شما دقت کنید کسی هاشمی رفسنجانی را از حضور در نماز جمعه حذف نکرد بلکه او خودش ؛ خودش را از این موهبت الهی حذف کرد چرا که می دانست ملت دیگر پشت او نماز نمی خوانند.

این چهره حامی دولت ادامه داد: هاشمی رفسنجانی همیشه بر اساس هواشناسی سیاسی موضع می گیرد در زمان نزدیکی اجلاس خبرگان و یا تعیین هیات رییسه مواضع ولایی و نزدیک به رهبری از خودش اتخاذ می کند اما بلافاصله با اتمام این مهم دوباره هم دم با سران جریان سبز و اصلاح طلبان می شود.

وی گفت: همین مهم به خوبی برای نمایندگان محترم خبرگان رهبری و همچنین ملت ایران و مسئولان امر واضح و صریح شده است و طی 6 ماه آینده بدون شک از صحنه سیاسی کشور کنار خواهد رفت.

روانبخش تاکید کرد: هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان به هاشمی رفسنجانی هیچ اعتمادی ندارند چرا که او تنها به فکر حفظ مناع خودش است و همیشه سعی کرده است بر اساس هواشناسی سیاسی و مصحلت خویش اعلام موضع کند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates