30.04.2007

عضو جامعه روحانیت مبارز: آقای کروبی، بی‌ریشه کیست؟

آفتاب: «سیدکاظم اکرمی» عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در واکنش به سخنان اخیر «مهدی کروبی» دبیرکل حزب اعتماد ملی مبنی بر اینکه «اگر حرمت‌ها را نگاه می‌داشتیم، امروز میدان را به بی‌ریشه‌ها نمی‌دادیم»، اظهار داشت: جای این پرسش از آقای کروبی وجود دارد که منظور ایشان از «بی‌ریشه‌ها» چه کسانی هستند و این «بی‌ریشه‌ها» در کجا حضور دارند؟

وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، تصریح کرد: کلی حرف زدن و کلی انتقاد کردن دردی از دردهای کشور را دوا نمی‌کند. بنابراین، آقای کروبی باید پاسخ دهند که منظورشان از این بی‌ریشه‌ها چه کسانی است؟ آیا مخاطب انتقاد ایشان، خودشان است یا حامیانشان یا اشخاص دیگر؟

اکرمی ادامه داد: جای این سوال هم از آقای کروبی وجود دارد که این «افراد بی‌ریشه» مدنظر ایشان در کجا حضور دارند؟ قوه مجریه، قوه مقننه، قوه قضائیه یا جایی دیگر؟

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز خطاب به کروبی گفت: اگر بنابر بیان درد‌ دل‌ها باشد، بسیاری از افراد درد دل‌های زیادی دارند. اما بیان تمام این درد دل‌ها نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه بر مشکلات کشور می‌افزاید.

وی در عین حال تصریح کرد: باید دانست که انقلاب تب و تاب و ریزش و رویش دارد. در این میان، ممکن است حق و حقوقی هم ضایع شود. بنابراین، اگر این ضایع شدن حقوق عمدی بود، باید جبران شود وگرنه مانند سنگی در میان راه است که یا باید با زیرکی آن را رد کرد یا اینکه تاوان برخورد با آن را داد.

اکرمی با بیان اینکه «ممکن است آقای کروبی در هنگام بیان این سخنان عصبانی بوده‌اند»، به بزرگانی مانند او توصیه کرد تا در ماه دوم «سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی» به گونه‌ای سخن نگویند که نقض غرض باشد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates