11.03.2010

اعتصاب کارگران بخش کک سازی ذوب آهن اصفهان، بیست تن از کارگران ذوب آهن اصفهان به دادگاه احضار شدند

پیک ایران: خبرگزاری هرانا – در شیفت عصرکاری دوشنبه هفدهم اسفند ماه کارگران قرارداد مستقیم بخش کک سازی دست به اعتصاب زدند.
به گزارش هرانا به نقل از شورای موقت کارگران ذوب آهن اصفهان، در پی این اقدام اعتراضی کارگران بخش کک سازی ذوب آهن اصفهان که 2 ساعت به طول انجامید مهندس اشرافی مدیر این بخش در محل حاضر شد و به گفتگو با کارگران پرداخت. ایشان که به تازگی حقوق بهمن ماه و عیدی شان را دریافت کرده بودند در حرکتی اعتراضی فیش های حقوقی شان را پاره کرده و جلوی مهندس اشرافی ریختند.
کارگران در اعتراضات خود عنوان کردند که دستمزد دریافتی شان در آخر سال گذشته دو برابر دریافتی امسال بوده است و با توجه به زیان آور بودن و سختی کار در بخش کک سازی بیشترین کاهش دستمزد در حقوق کارگران این بخش صورت گرفته است.
در پایان مهندس اشرافی ضمن درخواست از کارگران برای خاتمه دادن به اعتصاب قول داد که خواسته های آنان را به اطلاع مدیران کارخانه برساند.

خبرگزاری هرانا – بیست تن از کارگران شرکت احیاگستران اسپادان در ذوب آهن اصفهان به دادگاه احضار شدند.
به گزارش هرانا به نقل از شورای موقت کارگران ذوب آهن اصفهان، در ادامه فشارها به کارگران شرکت احیاگستران اسپادان در ذوب آهن اصفهان بیش از بیست نفر از کارگران این شرکت به دادگاه زرین شهر احضار شدند، احضار این کارگران به شکایت کارخانه ذوب آهن اصفهان صورت گرفته است. کارخانه ذوب آهن در شکایت خود مدعی شده است که در اعتصابات کارگران این شرکت صدها میلیون تومان خسارت دیده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates