11.03.2010

وزیر راه حکومت سید علی: به دلیل اینکه سرعت این هواپیما زیاد بوده است،فرودگاه شیراز را رد کرده است و به کیش رفته و در آنجا فرود آمده بود.

خبرآنلاین: پرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌برداری وزیر راه از ارتباط یک خبرنگار با پیمانکار تونل پردیس در برنامه زنده تلویزیون
من آدم خیلی پیگیری هستم و دست از سر اینها بر نمی دارم/ بین یک خبرنگار و پیمانکار این پروژه یک رابطه داد و ستدی بوده است/ سرعت هواپیما زیاد بود،رفت کیش.

حمید بهبهانی؛وزیر راه و ترابری در برنامه زنده تلویزیونی بدون حاشیه که دوشنبه شب از شبکه اول تلویزیون پخش شد،در خصوص خبر ریزش تونل پردیس توضیحاتی داد.

وزیر راه در پاسخ به این سوال که شنیده می شود تونل پردیس ریزش کرده است و 30 میلیارد تومان به باد رفته است،گفت:متاسفانه امروز هم یک نفر در این خصوص از من سوال کرد که آیا این تونل ریزش کرده است،اما باید بگویم که این به اصطلاح یک شیطنت از سوی یک خبرنگار بوده است که یک اتفاق سه ماه قبل را امروز مطرح کرده است.

حمید بهبهانی افزود:این تونل هنوز مورد بهره برداری قرار نگرفته است و تونل در حال ساخت است و از همه مهمتر که در ساخت تونل،ریزش یک چیز روتین است.

وی در خصوص ضرر 30 میلیارد تومانی این تونل در اثر ریزش نیز گفت: هزینه کل این پرو‍ژه 30 میلیارد تومان نیست.باید توجه داشت که ریزش تونل طبیعی است،ما وقتی از تونل عبور می کنیم،گاهی خوشحالیم،گاهی هم نگران.

وی از تونل توحید مثالی زد و گفت:نمونه بارز این اتفاق هم در تونل توحید است،این تونل ریزش های بسیاری داشت و خیلی ها ناراحت شدند،اما از نظر من که راه ساز هستم،ریزش تونل یک چیز طبیعی و روتین است،برای اینکه زیر زمین هر قدر هم ما مانع بزنیم،رگه های زیادی وجود دارد که نمی توان جلوی آنرا گرفت.

وزیر راه و ترابری افزود:این موضوع برای خود من محفوظ است که من از این خبرنگاری که این اطلاعات غلط را داده است شکایت خواهم کرد.

بر اساس این گزارش در میان صحبت های وزیر راه،مجری این برنامه اشاره کرد که این خبر را روزنامه خود دولت منتشر کرده است،که وزیر راه با تائید این موضوع گفت:”متاسفانه!صفحه اول،ستون اول.هر قدر فکر می کنم که چه برداشتی از این خبر می خواستند داشته باشند،نمی دانم.”

بهبهانی تصریح کرد:جالب است که برخی هم دوربین برده اند و تصویر گرفته اند و کارگران در این تونل اعلام کرده اند ما در این تونل در حال کار هستیم و چنین ریزشی نیافتاده است.

وزیر راه در پایان توضیحات خود در خصوص خبر ریزش تونل پردیس گفت:من قطعا دنبال این کار را خواهم گرفت و علل اینکه چرا این موضوع را ساخته اند و به وجود آورده اند را پیگیری خواهم کرد،چرا که من آدم خیلی پیگیری هستم و دست از سر اینها بر نمی دارم.

بهبهانی افزود:آن چیزی که وجود دارد رابطه بین خبرنگار و پیمانکار بوده است که یک رابطه داد و ستدی بوده است که چون یک موضوع حاشیه ای است من جزئیات آنرا باز نمی کنم ولی این مضوع را پیگیر خواهم کرد.

وزیر راه و ترابری در خصوص فرود هواپیمایی شرکت هواپیمایی کیش ایر در کیش به جای شیراز نیز گفت:به دلیل اینکه سرعت این هواپیما زیاد بوده است،فرودگاه شیراز را رد کرده است و به کیش رفته و در آنجا فرود آمده بود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates