26.03.2010

خودزنی: دفاع عجیب ده نمکی از خودش

فرارو: مسعود ده نمکی در تازه ترین اظهار نظر خود به حمایت از فیلمسازانی چون بیضایی مهرجویی وکیمیایی پرداخته است وهمچنان روایت جالبی از کسانی که سالها قبل فیلمسازی چون علی حاتمی را از سینما بیرون انداختند بازگو نموده است .

به گزارش جهان، ده نمکی دراین باره گفته :کسانی که در سینما آزادی، مرحوم علی حاتمی را با دشنام وکتک از سینما بیرون کردند در حال حاضر مدعی این شده اند که چرا ده نمکی وارد سینما شده است!

او در بخش دیگری از مصاحبه خود گفته: به نظر من امثال آقایان بیضایی کیمیایی و مهرجویی بسیار شرافتمند هستند در مقابل انسانهایی که خودشان این کاره بوده اند وحالا پرچم روشنفکری بلند کرده اند .اگر قرار است پرونده خوانی شود خواندن پرونده بعضی از این حضرات فاجعه است.آقایان تیغ موکت بری دستشان می گرفتند و سوار بر موتور مقابل حوزه هنری مردم را می زدند و حالا شدند سینماگر .چطور کسی پلانهایی از زندگی این آقایان را مورد توجه قرار نمی دهد اما من که قلم به دست مشغول روز نامه نگاری بودم و حالا مشغول فیلمسازی هستم باید حساب پس بدهم؟

گفتنی است سریال نوروزی ده نمکی مورد اعتراض بسیاری از صاحبنظران قرارگرفته و بسیار ضعیف ارزیابی شده است. کارشناسان سینمایی چهره مشهوری را که در کارهای قبلی ده نمکی همراه اوبود و در سریال نوروزی “دارا و ندار” غایب است، کارگردان واقعی آثار قبلی او می دانند و معتقدند غیبت او سریال نوروزی ده نمکی را بسیار ضعیفتر از حد انتظار جلوه داده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates