29.03.2010

تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها/ علی جنتی: من و پدرم در ماجرای پولشویی در بحرین دخالتی نداریم

عصرایران: اگر قصدی برای پولشویی وجود داشته باشد چرا از بحرین و نه از دبی صورت بگیرد در حالی که دبی از آزادی بیشتری برخوردار است.
علی جنتی دخالت خود و پدرش را در ماجرای پول شویی یک وزیر بحرینی رد کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه کویتی الرای ، علی جنتی سفیر ایران در کویت برخی خبرها درباره دخالت وی و پدرش (آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان) را در موضوع پولشویی یک وزیر بحرینی تکذیب کرد و گفت که این اتهامات صحت ندارند.

مدتی پیش “منصور بن رجب ” از وزیران شیعه کابینه بحرین به اتهام پول شویی از سمت خود برکنار شد. وی هم اکنون به همین اتهام در حال محاکمه است.

جنتی در این باره گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم و هیچ چیزی از بحرین یا کشور دیگری دریافت نکرده ایم اما به طور حتم این اتهامات صحت ندارند . اگر قصدی برای پولشویی وجود داشته باشد چرا از بحرین و نه از دبی صورت بگیرد در حالی که دبی از آزادی بیشتری برخوردار است.

وی همچنین درباره اتهام زنی به سپاه پاسداران به دخالت در ماجرای پولشویی یک وزیر بحرینی نیز گفت: سپاه نیازی به پول شویی ندارد.

سفیر ایران در کویت همچنین درباره موضوع هسته ای کشورمان نیز گفت: همیشه خواهان گفت وگو هستیم و اعلام کرده ایم که آماده گفت وگو با اروپایی ها ، آژانس بین المللی انرژی هسته ای و کشورهای 5+1 هستیم. انگلیسی ها و اروپایی ها همیشه فرض می گیرند که ایران برای تولید سلاح، فعالیت های هسته ای دارد لذا زمینه ای را برای گفت وگو ایجاد نمی شود.

وی اضافه کرد: کشورهای منطقه فشارهای کشورهای بزرگ را برای مشارکت در مجازات ایران نمی پذیرند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates