31.03.2010

ديگه چه خبر

ایران: دستبند سبز بر دستان رضا پهلوي

خبر اول اين كه فرزند شاه مخلوع در نشستی با جمعي از طرفداران موسوي در شهر بن واقع در آلمان، ضمن حمایت از آنها دستبند سبزی را به دستان خود بسته است. رضا پهلوی در اين جلسه به گرمي با طرفداران موسوي به گفت‌وگو پرداخت . یک سایت ضد انقلابی به پسر ارشد شاه مخلوع لقب «شاهزاده سبز» داده است. رضا پهلوي همچنين در گفت‌وگو با يك رسانه ضد انقلاب جريان سبز را فرصتي براي براندازي نظام ايران توصيف كرده بود.

برملا شدن رابطه اسرائيل با حاميان موسوي به آنها لطمه مي زند

خبر ديگر اين كه سردبیر رادیو رژیم صهیونیستی گفته كه برملا شدن رابطه بین اسرائيل و سبزها به اين جنبش لطمه می‌زند. منشه امیر، تصريح كرده كه در شرايط کنونی، سخن از اسرائيل و ارتباط سبزها با اسرائيل زیانبار است. وي همچنين اغتشاشگران را سربازانی فداکار نامیده و افزوده كه رزمندگان راه آزادی(!) باید به راه خود و مبارزه خویش ادامه دهند.

«محمود احمدی نژاد، سیاست نو» در روسیه منتشر شد

شنيديم كه مرکز مطالعات بین الملل و اوراسیایی دانشگاه دولتی قازان در سال 2010 میلادی کتابی را كه شامل نظرات، عقاید، سخنرانی ها، نامه ها، ملاقات ها و دیدارهای دکتر احمدی نژاد است، در 147 صفحه در قطع رقعی منتشر کرده است.
در پیشگفتار این کتاب که برگردان از زبان انگلیسی و فارسی است گیبادولین، مترجم این کتاب سخن خود را با عنوان «محمود احمدی نژاد، سیاست نو» آغاز کرده و از محمود احمدی نژاد به عنوان یک شخصیت تاریخی یاد كرده است.
وی در ادامه، یکی از خصوصیات بارز رئيس جمهور ایران را فرهنگ گفت وگوی او با تمامی مردم دنیا که در تمام دیدارها و پیام هایش به چشم می خورد، دانسته است.در این کتاب متن نامه منتشر شده رئیس جمهور کشورمان به جورج بوش، رئیس جمهور امريكا در سال 2006 میلادی در 10 صفحه آمده است. همچنین بیوگرافی دکتر احمدی نژاد از زبان او در سال 2006 میلادی با متنی بسیار زیبا و روان یکی دیگر از محتویات این کتاب است.

سران فتنه در رؤیای دولت موقت

دست آخر اين كه گروهی از افراد مورد وثوق و اعتماد سران فتنه به عنوان نماینده آنها در جلساتی بسیار محرمانه تحت عنوان تدوين برنامه عمل برای ایجاد یک دولت موقت بعد از برکناری دولت احمدی نژاد شرکت می کنند. این جلسات در تعطیلات نوروز نیز ادامه داشته است.
منابع آگاه معتقدند دیدار یکی از سران فتنه با یکی از حامیان اصلی وی در انتخابات در همین راستا بوده است. در همین خصوص نیز یک گروهک ضدانقلاب با نام «موج سبز؛ حامیان آزادی در ایران» توسط دو تن از عناصر فراری سلطنت طلب در لندن به‌نام های «امیر جهانشیری» و «مهرداد خوانساری» اعلام موجودیت کرد .
جهانشیری در مصاحبه ای در این خصوص گفته: تشکل «موج سبز» برای آن تأسیس شده است که به حمایت مالی و لجستیکی تمامی گروه های مخالف در ایران بپردازد تا رژیم سرنگون شود.وی افزوده: ما از گروهی از کارشناسان خواسته ایم که ظرف مدت سه ماه آینده یک برنامه علمی برای ایجاد یک دولت موقت در ایران تهیه کنند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates