03.04.2010

گازوئیل هم سهمیه بندی می شود

تابناک: علی رغم انتشار اخباری مبنی بر منتفی شدن سهمیه بندی گازوئیل که مربوط به سال گذشته بود، رویانیان در مصاحبه ای با یک خبرگزاری کشور، از آماده بودن برای سهمیه بندی گازوئیل خبر داد.

رييس ستاد حمل و نقل مديريت مصرف سوخت كشور از آمادگي اين ستاد براي سهميه‌بندي گازوئيل و CNG خبر داد.

سردار محمد رويانيان دقايقي پيش از مخابره اين خبر در گفت‌وگو با خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به آمادگي صددرصدي ستاد حمل و نقل و مديريت مصرف سوخت كشور براي سهميه‌بندي گاز CNG خودروها گفت: بزودي خودروهاي CNGسوز مي‌توانند از طريق كارت هوشمند بنزين خود نسبت به دريافت گاز اقدام كنند.

وي با اشاره به اظهارات اخير رييس‌جمهوري در خصوص سهميه‌بندي گازوئيل افزود: ستاد حمل و نقل مديريت مصرف سوخت كشور با كمك وزارت نفت بزودي طرح سهميه‌بندي گازوئيل را نيز در كشور به اجرا مي‌گذارد.

لازم به ذكر است دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس‌جمهوري روز شنبه در سخناني با تاكيد بر اين كه عده‌اي از انجام اين سهميه‌بندي واهمه داشتند و سال‌ها اين طرح متوقف بود، گفت: ديديم كه با اجراي اين طرح مشكلي پيش نيامد؛ چرا كه ملت ايران ظرفيت‌هاي بالايي دارد و اگر تصميم درستي براي كشور گرفته شود، همه همراهي مي‌كنند.

وي همچنين با اشاره به مصرف بالاي بنزين در كشور دليل اين امر را مصرف بالاي خودروها و برخي سفرهاي اضافه خواند و با تاكيد بر حذف اين سفرها، اظهار كرد كه مي‌شود اين كار (سهميه‌بندي) را در مورد گاز و گازوئيل نيز انجام داد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates