04.04.2010

عوامفریبی: یک سایت حامی دولت> احمدی نژاد زیر خط فقر زندگی می کند

فرارو: سایت پرچم که از سایتهای حامی دولت نوشت: رئیس جمهور که به دلیل تدریس نکردن در دانشگاه با کمبود درآمد مواجه است با دریافت وام‌های کم‌بهره گذران زندگی می‌کند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران هم چنان و با گذشت پنج سال از ریاست خود بر قوه مجریه از حقوق اداری استفاده نکرده و همچنان به دریافتی خود از دانشگاه به عنوان استاد دانشگاه قناعت می کند.

با توجه به بالا رفتن مهمان ها و دیدار کنندگان با رئیس قوه مجریه ، وی از مدت ها پیش اقدام به دریافت وام های با اقساط پایین نموده و گذران زندگی خود را که با مشکل مواجه شده از طریق وام های قرض الحسنه به انجام می رساند.

سایت پرچم افزود: تغییر مکان زندگی رئیس جمهور نیز که در خانه های سازمانی دولتی سکنی گزیده بود از دیگر نشانه های ساده زیستی رئیس جمهور در وضعیتی پایین تر از خط فقر است. خانه وی از داشتن معمولی ترین امکانات مانند مبل و دیگر وسایل محروم بوده و چینش موکت ها و وسایل زوار در رفته به حدی چشم را آزار می دهد که در سفری که سید حسن نصرالله به ایران داشته و به عنوان مهمان وارد خانه دکتراحمدی نژاد شده بود، دبیر کل حزب الله لبنان از چنین زندگی ساده و بی آلایشی به شدت اظهار تعجب و شگفتی کرده بود.

گفتنی است سایت پرچم دیروز با انتشار خبری مدعی شد که خاتمی در خارج از کشور به سر می برد. در حالی که این خبر روی سایت مزبور قرار داشت ساعاتی بعد، رسانه ها از دیدار نوروزی خاتمی با برخی اصلاح طلبان خبر دادند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates