05.04.2010

می‌گویند در این صورت دمشق و بیروت را ویران می‌کنیم؛ وحشت صهیونیست‌ها از هشدار برای حمله به تل‌آویو

بازتاب: این روزنامه با ادعای به دست آوردن برخی گزارش‌های سری آمریکایی نیز مدعی شد: مقامات آمریکایی بر این باورند که سوریه به دلیل بستن پیمان‌های استراتژیک با ایران، در بدترین شرایط مقابله با اسرائیل بوده و هرگونه حمله به سوریه، تنها نتیجه همکاری‌های دمشق با تهران است.

سرویس بین‌الملل ـ یک روزنامه کویتی به نقل از برخی منابع خبری نیمه رسمی رژیم صهیونیستی نوشت: اسنادی در محافل مخفی و نشست‌های سری صهیونیست‌ها منتشر شده که نشان می‌دهد، اگر سوریه به حزب‌الله لبنان کمک کند تا اسرائیل و به طور مشخص تل‌آویو از سوی حزب‌الله آماج قرار گیرد، برنامه نابودی دمشق و بیروت را سریع به اجرا درخواهد آورد.

به گزارش «تابناک»، روزنامه «السیاسه» با ادعای به دست آوردن برخی گزارش‌های سری آمریکایی نیز مدعی شد: مقامات آمریکایی بر این باورند که سوریه به دلیل بستن پیمان‌های استراتژیک با ایران، در بدترین شرایط مقابله با اسرائیل بوده و هرگونه حمله به سوریه، تنها نتیجه همکاری‌های دمشق با تهران است.

موضوع «جنگ شهرها» نیز در بخش دیگری از گزارش السیاسه به چشم می‌خورد؛ در این بخش آمده است: اولویت آینده جنگ اسرائیل با حزب‌الله، «جنگ شهرها»ست. حزب‌الله در جنگ 33 روزه به خوبی نشان داد که در برابر این جبهه بسیار شکننده است؛ بنابراین، سیاست جنگی اسرائیل و آرایش نظامی در جنگ احتمالی آینده بر نابودی مناطق مسکونی متمرکز شده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates