23.04.2010

هشدار آیت الله خوشوقت به ثمر نشست؛ خبر زلزله طلاب را به هجرت خارج از تهران واداشت

شیره نیوز: پس از اعلام خبر احتمال وقوع زلزله در تهران، تعدادی از طلاب و مریدان آیت الله «خوشوقت» مقدمات لازم برای خروج از تهران، همچون تهیه منزل در شهرهای دیگر به ویژه قم را آغاز کرده اند.

به گزارش شیعه آنلاین، در پی اعلام خبر احتمال وقوع زلزله در تهران توسط آیت ‌الله شیخ «عزیزالله خوشوقت»، تعدادی از طلاب و مریدان این استاد اخلاق و عالم صاحب نام، تصمیم گرفتند از تهران به دیگر شهرها به ویژه شهر مقدس قم هجرت کنند.

گفتنی است صحت این خبر توسط یک منبع آگاه که از نمازگزاران مسجدی است که آیت الله «خوشوقت» امامت آن را به عهده دارد، تأیید شد.

این منبع آگاه در ادامه به خبرنگار شیعه آنلاین گفت: پس از اعلام خبر احتمال وقوع زلزله در تهران، تعدادی از طلاب و مریدان آیت الله «خوشوقت» مقدمات لازم برای خروج از تهران، همچون تهیه منزل در شهرهای دیگر به ویژه قم را آغاز کرده اند.

شایان ذکر است دکتر «محمود احمدی نژاد» مدتی پیش اعلام کرد که یک عالم تهرانی به من خبر داده است که به زودی در تهران زلزله می‌آید و لازم است مردم از گناهان خود توبه کرده و در حد امکان از شهر خارج شوند. چند روز بعد پایگاه های خبری فاش کردند که این عالم تهرانی آیت الله «خوشوقت» بوده است. حجةالإسلام صدیقی نیز در خطبه های نماز جمعه به احتمال وقوع زلزله در تهران اشاره و تاکید کرد که یک عالم تهرانی از وی خواسته که مردم توبه عمومی کنند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates