25.04.2010

درخواست پناهندگي يک دانشمند هسته‌اي ايران از اسرائيل!

شفاف: ادعاي جديد رسانه‌هاي صهيونيست درخواست پناهندگي يک دانشمند هسته‌اي ايران از اسرائيل! روزنامه جروزالم پست مدعي شد که يک دانشمند هسته اي ايران از رژيم صهيونيستي درخواست پناهندگي کرده است.
به گزارش خبرنگار بين الملل آتي نيوز، اين روزنامه در شماره امروز خود در اينترنت نوشت: ايوب کارا معاون وزير توسعه اسرائيل از حزب ليکود در نقب و جليله در مراسمي در نزديکي تل آويو گفت: يک دانشمند هسته اي ايران پس از قطع همکاري با رژيم ايران درخواست پناهندگي سياسي از اسرائيل کرده است.
کارا ضمن خودداري از افشاي هويت اين دانشمند گفت: اين تبعه ايراني هم اکنون در يک کشور دوست در انتظار اتخاذ تصميم در خصوص اين موضوع است.

وي افزود: دانشمند ايراني پيغامش را از طريق يک زن يهودي ايراني الاصل به منابع اسرائيلي منتقل کرده است و وي هر کاري بتواند براي پيشبرد اين درخواست انجام خواهد داد.

دفتر معاون وزير توسعه اسرائيل نيز گفته است: زن يهودي که دانشمند ايراني با وي تماس گرفت قبلا ساکن ايران بود اما هم اکنون در تل آويو زندگي مي کند و در ارتباط با آن موضوع به خود کارا مراجعه کرد.
اين دفتر همچنين گفته است: اطلاعات بيشتر به مقامات رسمي ذيربط در دفتر نخست وزير ارسال شد تا بيشتر بررسي شود.

به گزارش آتي نيوز، هر از چند گاهي چنين ادعاهايي در خصوص دانشمندان هسته‌اي کشورمان توسط مقامات غربي و صهيونيست منتشر مي‌گردد که پس از مدتي بطلان آنها مشخص خواهد شد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates