29.04.2010

خبر خوش از قوه قضاییه!: پرونده دانه درشت جنجالی به جریان افتاد

عصرایران: رئیس قوه قضائیه که مدتی پیش از مبارزه با فساد دانه درشت ها خبر داده بود، بعد از اینکه در جمع مهمانان پارلمانی خود، بر رسیدگی به این پرونده بدون هرگونه ملاحظه سیاسی تاکید کرد،در اولین گام، کمیته 3 نفره بررسی این پرونده را تشکیل داد.

جهان – پرونده یک “دانه درشت جنجالی” که برخی از آن به آزمون دستگاه قضائی در مبارزه با فساد تعبیر کردند ،در آستانه نهمین سالگرد صدور فرمان 8 ماده ای مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با فساد اقتصادی به جریان افتاد.

، پرونده این دانه درشت پس از بررسی توسط یکی از نهادهای زیرمجموعه دستگاه قضا ،در اختیار کمیته ای 3 نفره قرار گرفت تا به اتهامات آن رسیدگی شود.

رئیس قوه قضائیه که مدتی پیش از مبارزه با فساد دانه درشت ها خبر داده بود، بعد از اینکه در جمع مهمانان پارلمانی خود، بر رسیدگی به این پرونده بدون هرگونه ملاحظه سیاسی تاکید کرد،در اولین گام، کمیته 3 نفره بررسی این پرونده را تشکیل داد.

سابقه تشکیل کمیه 3 نفره به حوادث پس از انتخابات و ماجرای کهریزک و کوی دانشگاه و ادعای دروغین تجاوز در زندان ها بر می گردد.

درحالی که برخی محافل سیاسی تلاش دارند رسیدگی به این پرونده را با طرح موضاعات فرعی مثل گاوداری ها وشترداری های رجال سیاسی و رجل زاده های اقتصادی به انحراف بکشند، اما اخبار موثق حاکی از همت جدی برای بررسی پرونده این چهره جنجالی سال ،در دستگاه قضائی است.

پیش از این رئیس عدالتخانه به صراحت اعلام کرده بود که در مبارزه با فساد اقتصادی کمترین مماشاتی نخواهد کرد.به جریان انداختن پرونده مهدی هاشمی و این “دانه درشت خبر ساز” نشان داد که مبارزه با فساد اقتصادی در دوره آملی لاریجانی فصل جدیدی را آغاز کرده است .

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates