30.04.2010

عوامفریبی های آخوندی: حاشیه های اولین مناظره تلویزیونی سال 89

بازتاب: مناظره حسین فدایی و علی عسگری در برنامه امروز، دیروز، فردا با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش خبرآنلاین دومین برنامه از سری جدید امروز، دیروز، فردا جمعه شب در حالی برگزار شد که بر خلاف اولین برنامه که صرفا با حضور حسن عباسی برگزار شد شکل مناظره به خود گرفت.

در بخشی از این برنامه زنده تلویزیونی که از شبکه سوم سیما با موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی پخش شد گزارشی درباره دو پرونده مفاسد اقتصادی پخش شد که در آن به پرونده المکاسب با نمایش نام ناصر«و» و پرونده شهرام جزایری اشاره شد.

نمایش همین گزارش کوتاه انتقاد علی عسگری نماینده پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت را به دنبال داشت که گفت از نشانه های پیگیری نشدن پیام 8 ماده ای رهبری همین که مسائل شهرام جزایری را به عنوان مبارزه با مفاسد اقتصادی نمایش می دهید.

در این برنامه تلویزیونی حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب گفت که دو جریان، یکی توسط حزب کارگزاران و دیگری توسط حزب مشارکت به دنبال ایجاد انحراف در کشور بودند و کنایه آمیز به مسئولان آن دو دوره اشاره کرد.

همین نظرات حسین فدایی علی عسگری را واداشت که در بخشی از سخنانش خطاب به مجری برنامه بگوید که ای کاش آقای نادران که پرونده ای را که ما قبلا در کمیسیون اصل نود مجلس هفتم پیگیری می کردیم و اخیرا مطرح کرده است به جای آقای کوچک زاده که میهمان تلفنی است انتخاب می کردید.

عسگری در ادامه با اشاره به اینکه دولتهای کارگزاران و اصلاحات ادعای مبارزه با مفاسد اقتصادی را نداشتند گفت که ولی همین حاج حسین فدایی با بولتن های مافیای قدرت و ثروت دولت نهم را به وجود آوردند.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در صحن علنی مجلس هفتم که گفته بود اسامی مفسدان اقتصادی را در جیب دارم گفت: پس چرا این اسامی معرفی نشدند.

وی در ادامه به یکی از وزرایی که به عنوان گزینه وزارت نفت در دولت نهم معرفی شد و به گفته او به خاطر تخلفات در ساخت یک برج که پرونده آن در کمیسییون اصل نود وجود داشت رای اعتماد نگرفت اشاره کرد و گفت: البته بعدا به دولت آمد و مسئولیت گرفتند.

کوچک زاده که دقایقی در این برنامه به عنوان میهمان تلفنی سخن گفت، علی عسگری را به دلیل نام آوردن از هاشمی رفسنجانی و نادران که اتهاماتی را علیه یکی از مسئولان دولت زده است به سیاسی کردن برنامه و از مسیر خارج کردن متهم کرد.

بارش باران شدید و رعد و برق همزمان با این برنامه زنده تلویزیونی باعث شد که دو بار پخش آن پس از شنیده شدن صدای رعد و برق در استدیو، قطع شود. موضوعی که مجری در اواخر برنامه به آن اشاره کرد و گفت: باید عرق کاسنی بخوریم تا اعصابمان سرجایش بیاید.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates