30.04.2010

مشایی: هدیه تهرانی سمبل عبادت است

خبرنیوز: مشایی در رابطه با دیدارش با هدیه تهرانی نیز گفت: «من به هدیه تهرانی گفتم “کار شما عبادت است.. چون شما توحید را اینجا عرضه کردید”بعدا شنیدم هدیه تهرانی از این حرفم سخت متاثر شده و حتی گریه کرده است.»

به گزارش خبرنیوز، مشایی در این نشست از «ماجرای نامه رهبری عزیز گفت» و از ماجرای وزرای کابینه که از جلسه هیئت دولت بیرون رفتند، از فحش های چارواداری کیهان و زاکانی به خودش و ….

مشایی گفت: «آنهاییکه به من انتقاد می کنند به من حساسند، سوظن دارند.. تهمت می زنند، از روی علم حرف نمی زنند… من یک بار پیش آقای خزعلی رفته بودم ایشان گفتند من الان روی میز بزنم و بگویم خدا مرده است! کسی کاری به کارم ندارد ولی تو هرچه می گویی پشتت حرف و حدیث راه می افتد. بعد مشایی ادامه داد این درست نیست که حالا که اینطور است من حرف نزنم… و فقط آقای مصباح و خزعلی حرف بزنند.»
مشایی در این نشست از «ماجرای نامه رهبری عزیز گفت» و از ماجرای وزرای کابینه که از جلسه هیئت دولت بیرون رفتند، از فحش های چارواداری کیهان و زاکانی به خودش و ….

رییس دفتر رییس جمهور استعفای خودش را بعد از انتشار عمومی نامه رهبری را نشانه ولایت پذیری خودش دانست… وگفت:«بر این اساس هیچ کس به این اندازه در طول حیات نظام ولایت پذیری به خرج نداده است.»
مشایی در پاسخ به یکی از دانشجویان گفت:« هر کس را که می خواهید بیاورید تا با او در خصوص اظهارات و مبانی نظری و فکری خود مناظره کنم.»

رییس دفتر رییس جمهور در این نشست گریزی هم به سوابق دوران کودکی و نوجوانی خودش زد و گفت:«همیشه شاگر اول بوده و همه جا از 13 سالگی بحث مذهبی می کرده !…و توی تیم های ورزشی بوده و در سال 53 قهرمان شطرنج مدرسه بوده …»

مشایی در رابطه با شایعات سفرش به هند و دیدار با مرتاض های هندی نیز افزود: «از اول عمرش تا 5،4 سال پیش اصلا خارج نرفته اصلا هند نرفته، الان هم دو بار با دولت رفته و با اجازه رئیس جمهور…»

مشایی در رابطه با دیدارش با هدیه تهرانی نیز گفت: «من به هدیه تهرانی گفتم “کار شما عبادت است.. چون شما توحید را اینجا عرضه کردید”بعدا شنیدم هدیه تهرانی از این حرفم سخت متاثر شده و حتی گریه کرده است.»

یکی از دانشجویان در دفاع از مشایی خطاب به مدعوین تاکید کرد: باید بگوییم که مشایی زندگی سالمی دارد،‌ پرونده فساد مالی ندارد،‌بعد از 30 سال زندگی جهادی و خدمت در مسئولیت های مختلف نظام، در خانه اجاره ای زندگی میکند ….در سازمان گردشگری بیلان کاری بسیار خوبی داشت… همینطور باید بگوییم مشایی تقوای بحث کردن و تحمل شنیدن و متانت پاسخ دادن را دارد….

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates