02.05.2010

معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد : اظهارات تند معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد علیه برادران لاریجانی

شفاف: اکنون این پرسش مطرح است که چرا معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد به جای ارشاد سایت مذکور از آنها حمایت می کند ؟
شفاف : معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در گفت و گو با یک سایت حامی دولت به شدت از قوه قضائیه به خاطر اعلام جرم علیه یک متهم مطبوعاتی حامی دولت انتقاد کرد .

به گزارش حقیقت نیوز معاونم مطبوعاتی وزارت ارشاد گفت: برخورد دستگاه قضایی با سردبیر سایت حقیقت نیوز دور از انتظار و توقع جامعه مطبوعات کشور بود.

محمد علی رامین در گفت و گو با حقیقت نیوز با انتقاد شدید از برخورد قوه قضاییه با سردبیر سایت حقیقت نیوز تاکید کرد: من احساس می کنم که اعمال برادران لاریجانی به نفع آنها نیست.
وی ادامه داد: ما همه دیدیم که چگونه ملت ایران با خاندان هاشمی که از آن منزلت و جایگاه برخوردار بودند برخورد کردند.

رامین ادامه داد: ملت ایران با کلمه خاندان مشکل دارد چه خاندان پهلوی باشد چه خاندان هاشمی و چه هر خاندان دیگری؛ ملت ایران با خاندان سالاری مشکل دارد.

معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد تصریح کرد: حال سردبیر سایت حقیقت نیوز دو روز و یا دو سال در محبس باشد عیبی ندارد در راه مجاهدت برای نظام و انقلاب و دولت عدالت محور این مجازات ها اهمیتی ندارد.

وی تاکید کرد: آن چیزی که مهم است این است که حق و عدالت گفته شود و بر اساس میزان و عدالت نیز رفتار گردد.

این در حالی است که دادستانی تهران علیه سردبیر سایت حقیقت نیوز به اتهام انتشار مطلبی علیه رئیس قوه مقننه شکایت کرده است .

پیشتر نیز سایت مذکور در دو نوبت تحت عنوان بازخوانی یاران علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اقدام به تخریب رئیس قوه مقننه کشور کرده بود .

سردبیر مذکور قبلاً نیز در خبرگزاری ایرنا مطلبی تحت عنوان « لاریجانی سرحلقه جریان نه احمدی نژاد » نوشته بود که دادستان تهران از آن یادداشت نیز شکایت کرده بود .

شایان ذکر است نویسنده مذکور طی یادداشت های متعددی که در سایت تحت مدیریتش نوشته تلاش کرده است اتهاماتی بی اساس و واهی را به رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان اصولگرایی چون توکلی ، نادران ، مطهری و … وارد کند. اما اکنون این پرسش مطرح است که چرا معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد به جای ارشاد سایت مذکور از آنها حمایت می کند ؟

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates